Daar ben ik ook benieuwd na Pee, of je dezelfde resultaten hiermee krijgt.
Ik heb de Silkn Reju sinds een week of twee - drie in huis. Ik word binnenkort 54 jaar en vind mijn uiterlijk, zoals de meeste mensen denk ik, tamelijk belangrijk.Ik heb een erg drukke agenda en kan maar mondjesmaat tijd vrij maken voor wellness of zaken die daaraan vast hangen.
Ik was op zoek naar een product dat ik thuis kon gebruiken, dat de ouderdomsvlekken vermindert, de rimpeltjes vervaagt en de huid verstevigt. Bij toeval stuitte ik op dit forum en heb met interesse de recensies gelezen over de Silkn Reju, met name die van Marian en haar tip over het Duitse artikel, en heb een dag daarna het apparaatje besteld.
Sinds twee weken gebruik ik de Silkn Reju: het eerste op mijn handen. Die waren het hardste aan een soort van update toe: een craquelé-huid met veel ouderdomsvlekken zorgde ervoor dat ik ze het liefste onder de tafel hield. Ik redeneerde: als het echt werkt, dan zou ik daar het eerste een positief effect moeten zien.
Het resultaat is ronduit opzienbarend! Mijn huid van mijn handen is strakker, oogt veerkrachtiger, de ouderdomsvlekken zijn zeker met een 65% verminderd en het aanzien is veel egaler. Het resultaat was eigenlijk al vrij snel zichtbaar. Fantastisch dus!
Ik ben daarop begonnen met mijn gezichtshuid en ook daar zijn de resultaten al heel goed zichtbaar. De plooien rondom mijn neus en mond zijn veel minder diep, de ‘zakjes’ aan mijn kaken trekken op en mijn keelhuid wordt strakker. Daarnaast worden de poriën op mijn kin kleiner waardoor de huid veel egaler oogt. De lijntjes rondom mijn ogen en mond vervagen. Het geheel ziet er veel veerkrachtiger uit en ik voel me er prima bij. De Silkn Reju is handig in het gebruik, de mineralencrème die erbij zit bevalt ook prima, dus al met al een absolute aanrader. … en: …Nee, ik heb geen aandelen in het bedrijf, ik ben niet verbonden aan het product op wat voor een manier dan ook maar haal er uitsluitend voordeel uit door het gebruik. Hier schrijft dus een erg tevreden klant: het apparaatje doet wat het belooft.
Wat mij betreft: good value for money!
Hella Bussat schreibt:
ich hatte im Oktober 2010 dieses Gerät gekauft und bin damit sehr sehr zufrieden, aber ich habe eine Empfehlung, die ich gerne weitergeben möchte. Ich hatte in den ersten 3 Monaten das Gerät dreimal wöchentlich benutzt, und jetzt benutze ich es zweimal wöchentlich. Und erst in zwei oder drei Monaten weiter werde ich es dann wahrscheinlich nur noch einmal wöchentlich benutzen. Ich werde im April 70 Jahre alt und jeder vermutet, dass ich so um die 50 bis höchstens 55 Jahre alt bin. Auch auf den Händen sind meine sogenannten Altersflecken kaum noch zu sehen.
——————————————————-
> Deze week bij de Makro is het anti-rimpel Silkn
> Reju apparaat de folderaanbieding. slechts €
> 177,31 incl btw.
> Uit de praktijk is gebleken dat
> het apparaat, dat gebruik maakt van de zgn.
> HFTM technologie, efficiënt het aanzien van ouder
> wordende en langdurig aan
> UV blootgestelde gezichtshuid verbetert.
> Veelvoorkomende laesies als fijne rimpels, grove
> poriën en ouderdomsvlekken vertoonden een
> aanzienlijke verbetering
> van resp. 60%, 65%, en 45%.
> De efficiënte werking van de Silk’n Reju is
> te verklaren uit het feit dat het apparaat
> gebruikt maakt van 2 gecombineerde vormen van
> energie. De lage optische energie, via
> niet op verhitting gebaseerde LED, draagt bij aan
> versterkte collageenvorming, door afbraak in
> diepere lagen van de huid tegen te gaan. .
> Hierdoor worden rimpels en poriën kleiner.
> Wie heeft hier ervaring mee? zowel voor in de
> salon als voor eigen gebruik?
> Meer info kuin je nog lezen op hun site:
> http://www.silknreju.eu/silknreju/nl-nederlands/ho
> me.html
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?