Makro actie: Silkn Reju

• carol

Deze week bij de Makro is het anti-rimpel Silkn Reju apparaat de folderaanbieding. slechts € 177,31 incl btw.

Uit de praktijk is gebleken dat

het apparaat, dat gebruik maakt van de zgn.

HFTM technologie, efficiënt het aanzien van ouder wordende en langdurig aan

UV blootgestelde gezichtshuid verbetert. Veelvoorkomende laesies als fijne rimpels, grove poriën en ouderdomsvlekken vertoonden een aanzienlijke verbetering

van resp. 60%, 65%, en 45%.

De efficiënte werking van de Silk’n Reju is

te verklaren uit het feit dat het apparaat gebruikt maakt van 2 gecombineerde vormen van energie. De lage optische energie, via

niet op verhitting gebaseerde LED, draagt bij aan versterkte collageenvorming, door afbraak in diepere lagen van de huid tegen te gaan. . Hierdoor worden rimpels en poriën kleiner.

Wie heeft hier ervaring mee? zowel voor in de salon als voor eigen gebruik?

Meer info kuin je nog lezen op hun site: http://www.silknreju.eu/silknreju/nl-nederlands/home.html

• D.

Toevallig heb ik vorige week een training gehad met zo'n apparaat en die mag je alleen voor professioneel gebruik gebruiken.

toen hebben we het ook over zo'n zelfde apparaat gehad wat in de Makro stond..

De trainster vertelde dat je nooit, maar dat ook nooit hetzelfde resultaat krijgt als een prof. apparaat. Ook wel logisch want je moet heel goed opletten wat je doet! Als dat app. bij de Marko voor thuis gebruik is kan het niet zo'n sterk vermogen hebben omdat met prof. apparaat je de huid goed kan verpesten als je het verkeerd doet.

Zelf zou ik het nooit kopen bij de Makro als je het prof. wilt gaan gebruiken.

Je krijg niet de resultaten die je verwacht.

Succes.

• Geertje

ik maak naar volle tevredenheid gebruik van Tända lichttherapie. Ik gebruik dit bij mijn clienten en verkoop ze ook veel aan mijn cliënten.

Ik heb de informatie op de website van het product bekeken, maar vind het product nogal dubieus.

- 645 nanometer is niet de goede golflengte, 660 nanometer wel.

- Het gaat hier om een piekgolflengte en is dus niet zuiver licht. Welk (schadelijk) licht er ook in zit wordt niet gemeld.

- Er wordt gewaarschuwt voor oedeem en roodheid wat na 2 uur na gebruik weg behoort te trekken. Dit komt waarschijnlijk door het niet zuiver licht.

- Je mag de lamp niet gebruiken op een beschadigde huid en veel andere huidcondities. Zo blijft er weinig over.

- Een beetje serieus bedrijf zou zo'n product niet direct tegen een dumpprijs bij de Makro neergooien. De lamp is niet te koop op andere plaatsen.

De Tända is wellicht iets duurder, maar dan haal je ook wel kwaliteit in huis. Ik ben er zeer tevreden over. Zo helpt de Tända ook de huid sneller te herstellen na een peeling of microdermabrasie.

De Reju vertrouw ik niet, mede aangezien het ‘onderzoek’ niet is gepubliceerd en ik de ‘opzet’ er amateuristisch vindt uitzien.

That's all

Geertje

• marian

Beste Geertje, ik lees met steigende verbazing een “semi wetenschappelijke” benadering van jou die absoluut niet klopt en werkelijk heel erg dicht tegen smaad ligt.

Zeker gezien jouw ophemelen van een apparaat als de Tända aan de andere kant.

Jij schrijft……..

- 645 nanometer is niet de goede golflengte, 660 nanometer wel. ?????????

De golflengt zegt iets over de diepte die de lichtstraal heeft en die is met 645 nanometer diep genoeg voor zijn doel, daar zou zelfs 620 bij rood licht genoeg zijn,

de diepte bij blauw licht is zelfs nog minder om een goede oppervlakte werking te hebben die voor acne nodig is bijvoorbeeld iets boven de 400.

-Er wordt gewaarschuwt voor oedeem en roodheid wat na 2 uur na gebruik weg behoort te trekken. Dit komt waarschijnlijk door het niet zuiver licht.

NEE ook niet waar eerder volkomen nonsens, wanneer ik warmte therapie aan de LED toevoeg heb ik een duidelijke therapie intensievering van de behandeling en dit zijn DAN heel normale bijverschijnselen.(overigens ook voorkomend bij IPL en laser therapie!!)

-Je mag de lamp niet gebruiken op een beschadigde huid en veel andere huidcondities. Zo blijft er weinig over.

De LED therapie, nou ja elke licht therapie die warmte vrijzet in de huid….mag niet op een beschadigde huid worden toegepast, evenals op bijvoorbeeld herpes simplex, echter deze vermelding geldt werkelijk voor iedere goede gebruiksaanwijzing voor licht therapie en die van de Silkn is naar alle waarschijnlijkheid door Dr. Amir Waldman en zijn Team geschreven.

Deze Dr. is een hele echte en ook tamelijk bekend in de cosmetische research wereld omdat de beste brave borst zich bij Syneron met oa regelgeving heeft bezig gehouden.

Hij komt namelijk van Syneron Medical Ltd. waar hij zich oa met de medische kant van cosmetische apparatuur heeft bezig gehouden.

Evenals een van de andere Directeuren Moshe Mizrahy, nu CEO van homeskinovations en medeoprichte van SYNERON Medical .

Dit als antwoord op jouw opmerking richting niet serieus……….Syneron is wereldwijd werkelijk één van de zo niet DE grootste! op het gebied van cosmetische laser therapie etc.

En de opmerking op de site van Tända dat zij nummer 1 zijn in handheld LED home producten……..indien dit klopt zijn ze een onderdeel van een chinees bedrijf want daar zitten de grootste bedrijven op het gebied van LED handheld home devices……….echter ook de minst serieuze producten, en niet te vergelijken met de Silkn!

De onderzoeken die door Silkn zijn gedaan zijn legio en het is werkelijk smaad wat hier door jou wordt geschreven, ik moet zeggen ik vind het zeer aanmatigend zoiets.

Vooral gezien het feit dat je duidelijk geen kennis hebt van de apparatuur, haar werking en de Firma die de apparatuur maakt.

Voor iedereen die de engelse Taal machtig is……….Dr. Waldman is zelfs op Youtube te vinden evenals andere producten van Silkn die in Nederland niet te koop zijn.

Bekijk deze verschillende filmpjes aub voordat er ongefundeerde aannames op het prikbord verschijnen.

De reden waarom de importeur voor Nederland het apparaat via de Makro op de markt introduceerd is mij een absoluut raadsel, echter de prijs weet ik ligt internationaal rond de 300 euro dus………

En ten aanzien van de onderzoeken …….op verschillende sites stonden deze altijd aangegeven en ik meen me te herrinneren dat er zelfs verschillende Artsen in de USA in een artikel in een dermatology vakblad over producten van de firma Silkn aangaven dat zij ook geloven in de Phylosophie van de firma …….LED en IPL therapien voor home use!!

Silkn is met zijn visie veel verder denk ik dan voor sommigen prettig is maar zij richten zich puur op de light therapy for home-use apparaten.

Zal nog een kijken wat de info van de Silkn Reju in Nederland/Duitsland is ……..

• Monique

Hallo Marian,

Ik zie dat de meeste schoonheidssalons de omnilux gebruiken voor rood of blauw lichttherapie.

Weet jij of er verschil in kracht van de lampen zit? dus het verschil met het apparaat van de makro?

B.V.D.

Groetjes, Monique

• Dr . Schmalhausen

Beste Geertje , ik denk dat je je eerst eens zou moeten verdiepen in welke partijen achter de ontwikkeling van dit product staan . Silkn Reju is mede ontwikkeld door een aantal zeer vooraanstaande en gerespecteerde bedrijven . De werking geeft verbluffende resultaten te zien . Denk dat je iets beter je huiswerk moet doen .

• S.

Als ik zo'n apparaatje koop en het werkt niet krijg ik dan mijn geld terug?

• Bizzy

Bij Makro heb je 30 dagen de tijd om het terug te brengen. Dan krijg je keurig je geld terug.

• An*

Weet iemand of je het zelfde effect bereikt met een HF apparaat??

• Original Dobbie

Gisteren bij de Makro geweest en… ik behoor schijnbaar niet tot de doelgroep want ik werd keurig genegeerd door de demonstratrice.

Joepie, valt het met het blote oog toch wel mee of had ze er niet zo'n zin in dat zal het meer zijn.X(

Ik ben zelf o.a demonstratrische geweest enkele jaren geleden maar als ik iemand met een hele grote flatscreen zag sjouwen dan zou ik denken, money!!

Het apparaat ken ik niet en ik laat het aan iedereen voor zich om het te kopen, de tijd zal het dan wel leren of het werkt. Ik heb klanten die een peg-egg kopen voor het eelt onder hun voeten, die komen altijd weer bij me terug want wat is het toch lekker als iets gedaan wordt voor je.

Om als iemand een mening heeft nu gelijk te gaan roepen dat het smaad is, getver dat kan toch anders lijkt me.