dermaroller

• erika

Hoi allemaal

We hebben net deze week de titanium derma rollers binnen van scalproller.nl.Hiervoor hebben we gewerkt met de stalen versie echter dat heeft op lange termijn nadelen. Staal word namelijk sneller bot en dat geeft problemen op korte termijn voor de klant als men dit thuis gebruikt ( alleen de 0,2 en 0,3 mm )Titanium blijft scherp en de klant heeft de beste manier in sluizen. Dus ik zou altijd de beste rollers nemen zonder risico.

• ingrid

Hallo Allemaal

Ik werk met de dermarollers van Ecuri en die werken heel goed. Ik heb een keer bestelt via de bovenstaande adres van ebay maar toen kwam ik achteraf met alle kosten meegerekend duurder uit. :S

• erika

ik betaalde 36 euro voor de titanium en kreeg bij 6 stuks 1 gratis weet ik. en jij ?

• ingrid

Hoi Erika

voor een stuk € 24,50 en bij aanschaf van twintig stuks werden ze goedkoper maar dat zou ik even moet nakijken. Kreeg er wel een cursus bij en een werkboek(:P)

• erika

ok helaas is dit staal zie ik maar evt een alternatieve.:)-D

• eva

he ik zag jullie post. inderdaad titanium rollers moet je hebben. ik zag 200x vergrote afbeeldingen van de staal rollers op de huid. als je die naast de titanium legt zijn de titanium derma roller veel beter tav de staal. ze blijven ook veel scherper.

• meya

kijk even op EBay.uk en toets emla in of zoek naar: tats1steve

succes

• meya

He Ingrid,

Bodywish.nl heeft dezelfde als Ecuri alleen een stuk goedkoper.

hijk daar eens als je het niet uit het buitenland wilt bestellen.

succes

• meya

He Erika,

waar bestel jij die/ bij wie?

hoor ik van je?

groetjes

• Billietje

Waar is het voor nodig dat de rollers scherper blijven ? sorry hoor maar dat lijkt me een beetje onzin. Om de volgende ( belangrijke ) redenen:

A: Je gebruikt de salonrollers maar 1 keer !

B: De 0.2 mm thuisroller, mocht de klant deze vaker gebruiken, deze roller doorboort

de huid namelijk niet.

Natuurlijk worden er steeds andere rollers op de markt gebracht, je moet je alleen afvragen wat voor zin het heeft.

:P