Hoi Shs,
Ik vraag zelf per behandeling 89,- dat is redelijk goedkoop, ik heb de workshop bij Billabong gevolgd en daar adviseerden ze om 159,- per keer aan te houden.
Ik zit echter in het noorden en dan hoef ik dat bedrag echt niet te gaan vragen. Doordat ik de producten goedkoop inkoop verdien ik er toch wel leuk aan.
Je moet er ook vanuit gaan dat het een kuur is van minstens 4 keer omdat het opbouwend is , je begint met 0.5 daarna 1.0 en dan 1.5 zo kom je steeds dieper en bereik je de aanhechtingen.
Het is belangrijk om producten te gebruiken met veel vit. C en niet geparfumeerd! daarnaast moet je tijdens de kuur veel vitamine c slikken. Dit is echt ontzettend belangrijk.
Ik gebruik zelf de normale dermaroller, deze zijn steriel verpakt als je er 20 inkoopt krijg je er 1 gratis. Doordat je ze toch weggooit zijn ze echt goed genoeg, het is onzin om hier in Nederland een roller van b.v. 40€ te kopen deze komen namelijk ook gewoon uit Azië, alleen dan verdient iemand er tussenin nog veel aan! ik heb de mt rollers gekocht, je kunt ze gewoon even een mail sturen dan krijg je een prijslijst per mail. De emla cream zit in kleine tubes, normaal staat er bij 3 een gratis roller, ik kreeg de roller bij 2 tubes.
Heb je zmartbeauty al gevonden ? Het is echt een leuke behandeling erbij, ik heb er nu 2 klanten voor, 1 met een verouderde huid, en een andere klant met oude acné littekens.
Als je nog iets wilt weten hoor ik het wel !
Groetjes !