dermaroller

• Billie

Hoi Pam,

Ik bestel ze op Ebay bij Zmart Beauty, gewoon bij zoeken dermaroller invoeren.

Zmart beauty verzend snel en als je b.v. 20 besteld krijg je nog een extra roller.

Je kunt er ook de Emla cream bestellen, daar is nogal moeilijk aan te komen in Nederland en nogal prijzig.

• Sterre

Wat voor creme is dat?

• Billie

Hoi Sterre,

Dat is een verdovende creme, welke je gebruikt zodra je het opbouwt naar een naaldlengte van 1.00mm, het verdoofd de huid een beetje het wordt ook veel gebruikt voor tattoos en

gewoon voor het geven van een injectie.

Zonder de creme is de behandeling te pijnlijk.

• Sterre

Oke dan heb ik dat waarschijnlijk ook gekregen bij mijn pmu van de wenkbrauwen. (doe zelf geen pmu)

• Meya

He Billy,

Ik bestel mijn steriele kristallen (microdermabrasie) gewoon in nederland. als je interesse hebt in het adres?

wat betaal je voor de verdovende creme en wat is de inhoud?

wil graag de shop gegevens van je.

alvast bedankt.

• Billie

Hoi Meya,

Ik heb voor de emla creme ( 10 mg ) 10 € per tube betaald, dit was inclusief verzenden.

Ik heb er 2 gekocht en kreeg gratis nog een dermaroller erbij, dus dat was voor 2 tubes en 1 dermaroller 20 € incl.verzenden.

Je krijgt het erg snel, normaal gesproken binnen een week, de verkoper heet zmartbeauty ( ebay ) vul gewoon dermaroller in bij zoeken en je komt het vanzelf tegen ! Als je nog iets wilt weten hoor ik het wel!

Wat betaal jij voor de microkristallen ?

Groetjes Billie

• Meya

Ik heb 2 soorten: Soft en Medium.

Ze gaan per 2 in een doos en de laatste keer (begin 2009) heb ik veel besteld en rond de 19,50 p/d voor Medium betaald. elke verpakking is 750 gram. de soft is iets goedkoper. ik verwacht dat ze niet veel duurder zij geworden.

• meya

he Billy,

je zegt dat je de Rollers maar 1 keer gebruikt, dat is toch zonde als je ze normaal gesproken bijna 30x kunt gebruiken?

zo ben je toch veel duurder uit?

als ze ze in alcohol laat staan zijn ze gewoon weer te gebruiken.

• Shs*

Hoi Billy,

wat vraag je voor zo'n behandeling en hoe lang duurt dit?

Zou het graag eerst zelf willen “ondervinden” voor ik het bij anderen ga doen:)Je mag mij ook een pb-tje sturen hoor!

Op de site is weinig info overigens over de Emla creme en ook de rollers zijn verschillend qua prijs….welke heb jij besteld?

Ik lees ook nergens dat je bij 2 tubes iets (gratis) erbij krijgt:(

Groetjes!

• ikkes

nou hier nog iemand met intresse!!!

waar zitten jullie zou idd ook graag zien/voelen hoe het gaat.

hier ook graag een pb berichtje