dermaroller

• wendy

Hallo allemaal,

Wie heeft er ervaring met de dermaroller, of wie werkt ermee?

Groetjes Wendy

• Billie

Hoi Wendy,

Ik bied een behandeling aan met de dermaroller ( microneedling).

Het heeft alleen effect in kuurverband ( minimaal 4 x ) 1 keer per maand en opbouwend qua naaldlengte.

Bovendien is het echt noodzakelijk om tijdens de kuur, suplementen ( vooral producten met vitamine c ) te adviseren.

Groetjes !

• Marja

Hoi Wendy,

Ik werk ook met de dermaroller.

De klant koopt de dermaroller,hij is echt persoonsgebonden!!!

Ik doe dan de ene kant van het gezicht en vertel duidelijk erbij hoe je de dermaroller gebruikt.Dan zet ik de klant overeind met een spiegel in haar hand zodat ze goed het effect kan zien en laat haar zelf de andere kant van het gelaat en decollite doen.

Voor thuis koopt de klant dan de bij behorende producten,en ze doet het dan thuis 1 x per week.De volgende behandeling neemt ze dan de dermaroller mee en laat zien of ze het nog goed doet/of er geen foutjes in zijn geslopen.Soms naar een paar behandelingen weer is,en bij sommige klanten doe ik het tijdens de behandeling een keer.

Ik zie echt resultaat bij de verouderde,grauwe of rokershuid ook bij acne littekens,en ja je zult het niet denken maar zelfs een huid met tele's knapt zienderogen op.

Groetjes Marja

• Shs*

hoi,

waar halen jullie deze rollers en zijn ze prijzig? Ik zag zoiets bij Big Camel voor een zacht prijsje maar weet niet of het wat is?Moet je hiervoor eerst een cursus volgen,zo ja,waar dan?

Alvast bedankt!

Groetjes

• Billie

Hoi Shs,

Ik koop ze zelf ook in in China, de rollers zijn prima hoor, vooral omdat je de rollers maar 1 keer gebruikt is het natuurlijk niet nodig om b.v. 30 € voor een roller te betalen.

Ik koop ze op Ebay bij Zmart Beauty , ik koop dan b.v. 20 tegelijk in verschillende naaldlengten. Ik zou je wel adviseren om een training te volgen, ik heb zelf de workshop bij Billabong gevolgd en daar was ik zeer tevreden over.

Het is echt een mooie aanvulling in je salon.

Je kunt er mooie dingen mee bereiken.

• Shs*

Okee Billie,

bedankt voor je info !

Groetjes

Shs*

• meya

Hi Shs,

Ik zelf ben zeer tevreden met de Derma Roller/Meso Roller en zag al na 1 behandeling resultaat. Mijn benen zijn veel gladder en straaken net als mijn buik. Mijn klanten zijn verrukt over de resultaten en betalen maar 49,95 voor een Roller.

Mijn advies is om ze niet zomaar te bestellen.

Een collega heeft het advies van Billie opgevolgd en moest invoerrechten en BTW afdragen bij de douane ( belastingdienst).

Ben je toch duurder uit. Is ook logisch want dat moeten de distributeurs ook. Let erop dat ze ISO 13485 gecertificeerd zijn. Ik zelf haal deze gewoon in Nederland bij Body Wish.nl en krijg goed advies erbij. Ze zijn al vanaf € 20,00 per stuk verkrijgbaar en de goedkoopste in Nederland. De fabrikant van deze Rollers maak medische naalden enz.

Trouwens je kunt ze ongeveer 30 keer gebruiken als je ze niet laat vallen en elke keer goed reiningen in een 70 % alcohol badje.

Goedkoper dan dit kan je niet krijgen in Nederland.

succes ermee.

Meya

• Meya

Hi Wendy,

Ik zelf ben zeer tevreden met de Derma Roller/Meso Roller en zag al na 1 behandeling resultaat. Mijn benen zijn veel gladder en straaken net als mijn buik. Mijn klanten zijn verrukt over de resultaten en betalen maar 49,95 voor een Roller.

Mijn advies is om ze niet zomaar te bestellen.

Een collega heeft het advies van Billie opgevolgd en moest invoerrechten en BTW afdragen bij de douane ( belastingdienst).

Ben je toch duurder uit. Is ook logisch want dat moeten de distributeurs ook. Let erop dat ze ISO 13485 gecertificeerd zijn. Ik zelf haal deze gewoon in Nederland bij Body Wish.nl en krijg goed advies erbij. Ze zijn al vanaf € 20,00 per stuk verkrijgbaar en de goedkoopste in Nederland. De fabrikant van deze Rollers maak medische naalden enz.

Trouwens je kunt ze ongeveer 30 keer gebruiken als je ze niet laat vallen en elke keer goed reiningen in een 70 % alcohol badje.

Goedkoper dan dit kan je niet krijgen in Nederland.

succes ermee.

Meya

• Billie

Hoi Meya,

Ik bestel het ik Hong Kong en heb nog nooit iets hoeven te betalen aan invoerrechten.

Amerika kan nog weleens een probleem zijn, maar in China markeren ze het anders.

Laats heb ik trouwens voor de microdermabrasie kristallen in Amerika besteld, toen het kwam leek het wel een kilo cocaine, maar er was niets losgehaald o.i.d. en ik hoefde ook niets te betalen, vorige week nog verdovende creme voor het needlen gekocht ook niets hoeven te betalen.

De rollers uit China zijn prima en ze kosten nog geen 10€.:P

• Pam

Hi Billie kan je mij even a.u.b. de emailadres van je groot handel maille? dankje.