succes truus
het is al een paar jaar te koop…
ben benieuwd wat de antwoorden zijn
Volgens mij werken ze in Nieuwegien met langere naalden. Bij Medik8 gaan ze voor de sch.sp tot 0,5mm Omdat langere naalden te veel schade aan kunnen brengen aan de lederhuid en zo littekens over overmatig collageenproductie kunnen veroorzaken. Ook pigmentverschuivingen komt dan als risico naar voren. Ben benieuwd hoe Greet dit van haar kant bekijkt.
Getver! Ik heb toch echt geleerd bij Via Vitale om bij iedere klant een nieuwe roller te gebruiken, daar de naam op te zetten en die dan ook alleen bij die klant te gebruiken. Is ze klaar met de kuur, dan de roller weggooien. Dit doorberekenen in de behandeling.
Ik zou er zelf niet aan moeten denken om `gerold` te worden met een roller van iemand anders. De klant moet ook zien dat jij een steriel verpakte roller pakt, daarna haar naam erop zet en haar verteld dat deze roller ook echt alleen voor haar zal zijn. Ik vind gewoon dat je met dit soort behandelingen je niet voorzichtig genoeg kunt zijn!
En die langere naaldjes, zoals je kunt zien op youtube….brrrrrrrrrrrrrrrrrr
beste Peet,
Ik ben het niet eens met je stelling, dat je dezelfde roller kan gebruiken voor de zelfde klant. Of je moet een autoclaaf hebben. De roller die gebruikt is, ook al wordt het nog zo goed schoongewassen je krijgt het niet bacterie vrij. En een bacterie die zich gaat zich vermenigvulldigen is heel gevaarlijk. Maak maar eens zo'n roller schoon, en kijk er dan maar eens onder de microscoop. Je zult schrikken. Onthoudt goed, je penatreet de huid, er komt altijd bloed en vocht vrij, en miniscule kleine huidschilfers die aan de naaldtjes blijven hangen, en er zijn heel veel naaldjes. Ik zeg niet dat het altijd verkeerd kan aflopen, maar ik vind het net Russies Roulette. Ik zal het zeker nooit in mijn hoofd halen, om wat voor reden dan ook zo'n roller opnieuw te gebruiken. Mensen die zulke dure behandelingen willen. Die moeten er maar voor betalen.
Je kunt nu eenmaal niet voor een dubbeltje op de eerste rang zitten.
Ik ben weer terug van de cursus dermarollen.
Het is een heel intensieve behandeling, en ik weet eerlijk gezegd niet wat de uitkomst is. Ik heb gevraagd om referentieaderessen,
die zou ik krijgen!
Er is verschrikkelijk veel verschil in naalden. Er zijn mensen die daar een studie van gemaakt hebben En vergrotingen van allerlei soorten naalden hebben gemaakt. Ik heb ze gezien, en al die z.g. goedkope rollers daar is de puntdikte in mm veel te groot en te onregelmatig. Bij ons in de salon wordt er veel elektrisch geepileerd, met flinterdunne naaldjes, Op z'n roller zitten nog 'veel kleine naalden , en dan nog met geharde punten. Hoe dikker de naald hoe meer kans op littekens.
Er waren ook heel mooie foto's van behandelde mensen, maar daar heb ik niet zoveel kijk op. Papier is geduldig.
Ik wil meer collega's horen, die werken met de dermaroller minstens een jaar, en verschillende mensen behandeld hebben, en daar de uitkomsten van, ook van de futloze en verslapte huiden. Elke huid is anders, en je kunt ook niet verwachten dat er wonderen gebeuren. Maar als je € 350,– moet vragen voor een behandeling, dan zou ik als klant toch heel kritisch zijn, en waar voor mijn geld willen hebben. En dat ben ik nog niet tegen gekomen. Ondanks dat de cursus zeer professioneel was, ben ik nog niet overtuigt. Alleen de littekens, dat van acne e.d. daar kan ik inkomen dat het goed werkt. Artsen werken ook met de dermaroller maar dan met 1.5 of 2 mm. Dat gebeurd onder narcose. Ook bij brandwonden schijnt er met de dermaroller te worden gewerkt. Als er nog vragen zijn hoor ik het wel. Wij hebben op de cursus zoveel gehoord, zelfs dat de artsen niet zo blij zijn met de roller, want die roller zou de fractioneerlaser kunnen vervangen. Tja wat is wijsheid. Wel te rusten
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?