Hoi Abby
nee mijn leverancier vindt dat zeker niet goed. Hij heeft de rollers dan ook niet online staan en ze zijn alleen aan te schaffen als je een training gevolgt hebt.
groetjes
Inge
Hoi Inge,
Bedankt voor je antwoord.
Als ik dermaroller google dan kan ik ze (als consument zijnde) bij verschillende shops kopen.Zonder een training te hebben gevolgd.
Ik weet niet of je verschillende leveranciers voor deze rollers heb maar ik zie ook de Medik8 erbij staan.
Ik blijf het vreemd vinden.
Nogmaals bedankt voor de reacties.
Gr
Abby
een rimpel gaat niet weg na 1 keer rollen met de roller dat is toch ook heel logisch lijkt mij
daarbij gaan injecties bv botox veel dieper en dit werkt op de spieren
met een roller ga je niet op de spieren werken dus op die plekken hoef je dat niet te verwachten
kleine rimpeltjes qua vochttekort daar kun je nog wat verwachten
maar verwacht niet hetzelfe van een roller als de spuit!
het wordt wel mooi voorgeschoteld……………………
en je werkt op de stimulering van de collageen aanmaak………….welk collageen vertellen ze er niet bij want je hebt meerdere soorten
ja, bloedcollageen dat is makkelijk
ik snap dat rimpels met 1 keer rollen niet weggaan…daarom probeer ik ook eerst uit voordat ik er op klanten mee ga werken…het is allemaal niet goedkoop en ik wil me geen oplichter voelen…ik heb ooit bio skin jetting curus gedaan en dat werkte ook voor geen meter….en ik was een hoop geld armer…ik geloof ook dat alleen de chirurg rimpels echt weg kan krijgen…maar ik probeer het gewoon een maand of 3…dan zou ik toch wel verschil moeten zien nietwaar?
bij mij is er geen rimpel door weg gegaan
je brengt met zo'n roller de werkstoffen dieper in de huid
je moet ook nooit wat verkopen als “rimpels gaan weg” want dat kun je niemand beloven
wat als een klant je advies niet opvolgt maar je wel herinnert aan je belofte…..
daarbij zit iedereen anders in elkaar en reageert elk lichaam en huid anders
voor mij is er maar 1 rimpelverminderaar en dat is de spuit of het mes
maar je kunt wel preventief op huidveroudering werken dwz mooi oud worden met goede producten en behandelingen
hallo dames
ja ze staan bij medik8 en via vitale online maar je moet kunnen inloggen als salon om iets te kunnen bestellen of ze staan er alleen ter info en zijn ze online niet te verkrijgen zodat consumten ze niet kunnen bestellen. Als je tegen rimpeltjes wilt werken met de roller kan je dat het beste samen doen met de pretox infin8 van medik8. dat bevat agireline wat dezelfde werken als botox heeft op de spieren/rimpel.
fijne avond allemaal
Hoi Ingeborg,
Ze zijn te koop via gewone shops, dus niet via een leverancier.
En daarbij zet ik mijn vraagtekens. Als een leverancier niet wil dat zijn producten via het web aan consumenten worden verkocht, maar zelf enkel leveren aan gekwalificeerde mensen die weten waar ze het over hebben, waarom laten ze dan toch het webverkopen toe??
Zoals Cloe al eerder aangaf, dit zou dan toch verboden moeten worden?
Gr,
Abby
Hoi
ja maar daar kan ik mijn leverancier niet echt verantwoordelijk voor houden want hij zet ze niet online en anderen moeten het zelf weten maar daar ga ik niet mee in zee
Er zullen hele lange tijd rollers op de marktblijven komen door derden……… en zelfs die niet van titanium zijn…. Er blijven altijdd partijen die gaan namaken en dat zal bijna nooit de juiste kwaliteit zijn
Zoals bijvoorbeeld door zelf te importeren en zonder training en er mee te werken…….
fijne avond maar mijn laptop gaat uit X(
Hallo, ik was even weg. Er is nu toch met de dermaroller veel vragen los gekomen. Het is zo nieuw, dat er maar een paar zijn die iets zinnigs over dit fenomeen kan vertellen, wat betreft de werkbaarheid en resultaten.
Ik ga woensdag op cursus bij Beauty Injection in Nieuwegein. Ben heel benieuwd, en op de cursus zal ik zeker deze discussie naar voren halen . En zeer critische vragen stellen. Ik laat het nog weten.><
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?