dermaroller

• Linda

Hallo Billie,

Waar in Groningen zit jij? Ik woon zelf ook in groningen en heb wel interesse. Zou je mij misschien een mailtje kunnen sturen? Alvast bedankt.

• Bianca

Weet iemand wat de beste dermaroller is?

gr Bianca

• sanne

In ieder geval niet de stalen versie. Wij hebben de TI versie van titanium. Veel scherper zodat de inkepingen in de huid mooi zijn. Naast dit gebeuren is het ook bacterie vrij. Iets wat staal ook niet heeft als de klant het voor thuis gebruikt meeneemt.Trouwens thuis is alleen voor de kleinere versie 0.2 en .03 bedoeld. 5

• Bianca

Hoi sanne

Bedankt voor je reactie.

De Medik8 Titanium Dermaroller zegt je deze wat?

gr bianca

• sanne

Klopt ik heb ook even gekeken maar ze zijn de enige met titanium blijkt. In onze kliniek zijn we van staal afgestapt en werken we nu met deze. De inkepingen zijn veel beter dus het bevalt ons prima. Onze arts gebruikt 1.5 mm en die verteld ons hetzelfde verhaal en gaat er niet meer vanaf.

• Meidje

Hallo Sanne,

Heb onlangs een lezing gehad over dermarollers en hierbij werd verteld

dat het belangrijk is dat de naaldje van de roller niet te dicht op elkaar

moeten staan omdat je anders beschadigingen in de huid maakt.

Dit lieten ze ook zien in een powerpoint-filmpje. Door de vele naaldjes

werd de huid als het ware in een lijn opengetrokken (ik druk me slecht

uit maar weet niet hoe ik het anders, verfijnder, moet omschrijven…) en

als er tussen de naaldjes een bepaalde afstand zit heb je dit ‘probleem’

niet en wordt een mooi rijtje met gaatjes gemaakt.

Nu keek ik op de site van Medik8 en zag dat de naaldjes heeel dicht

op elkaar staan. Zegt jou bovengenoemde iets? Of wat is jou ervaring

hierin?

• IngeV

hoi Sanne

hier ben ik het geheel mee eens. Omdat de naaldjes van titanium zijn kunnen deze niet breken

Ik ken verhalen dat klanten thuis gewoon met gebroken naaldjes kwamen te zitten. Nou dat wil je toch niet te horen krijgen. En ook niet dat het bij de klant gebeurd als ik de behandeling in de salon uitvoer

Nee hoor dit moet veilig gebeuren. Ik heb zelf eerst met de 0.2 en toen met de 0.3 op mijzelf en mijn man geprobeerd (heb wel een dagdeel training gevolgd toen ik er meer in de salon ging werken maar wilde iets meer praktijkervaring opdoen) Dit ging erg goed. In de salon werk ik met de 0.5 en dat is maximum en de 0.2 en 0.3 is voor de klanten thuis. Ik werk zelf ook met de lijn van Medik8 dus de combi van de rollers en hun serums verkoopt bij mij erg goed. Ik blij en de klanten ook

fijn weekend

• marianne

jij werkt dus al met medik8. zijn de resultaten echt zo goed als er gezegd wordt. ga a.s. dinsdag een trainingsdag doen ben er benieuwd

• IngeV

Hallo Mari

ja ik werk er zeker naar volle tevredenheid mee. Ik heb hier al op een ander topic gemeld aan je (topic over workshops) dat ik met medik8 werk

De serums zijn echt probleem gericht en erg fijn om mee te werken

Wat ik helemaal fijn vind is dat er hele lijnen per probleem zijn

Daarbijwerk ik ook met de titanium rollers van ze en dat versterkt nog eens de werking van de serums

Heel veel plezier dinsdag (ik weet dus waar je naar toe gaat en weet dat bij hun de workshop enzo altijd interessant maar ook zeker leuk zijn, en zeker de broodjes tijdens de lunch hahahaha)

Fijne zondag

• Bianca

Welk serum kun je het beste gebruiken samen met de derma roller?

Is deze goed, Medik8 CE-Tetra

Gr Bianca