Aan angela,
dit wat jij zegt is echt belachelijk, ik weet niet waar jij die onzin vandaag haalt maar er klopt niks van.
Ik ben zelf in het bezit van beide apparaten en het bevalt mij prima met medcos. Ik heb ze beiden gekocht en heb nog nooit geen tussentijdse afrekening gehad per behandeling of iets dergelijks het enige wat je moet doen is het aanschaffen van producten di erbij horen(zoals de kristallen of bij ipl de lampen) maar dat heb je bij ieder apparaat.
Het zijn super resultaten van medcos ipl & medcos microskinpolish wat ik er zelf van ervaar en die onzin wat jij vermeld is te idioot voor woorden, het lijkt net alsof je zelf bij een concurrent werk met een ander ipl of microdermabrasie apparaat, en zo de medcos naar beneden probeerd te halen.
En ik weet niet wat jij bedoeld met het woord acne/dermabrasie maar dit komt lang niet in de buurt van wat het microskin polish apparaat inhoud.
Dus als je er geen verstand van hebt kun je beter je computer uitlaten en gewoon beter onderzoek doen voordat je wat op het forum zet.
Want nogmaals als het wel zo was geweest dat je bij moest betalen tussen door aan medcos dat had ik er zelf niet eens mee inzee gegaan. Maar dit is absoluut niet het geval dus… Het is een prima bedrijf en je werkt samen dus je word er allerbij beter van jij en medcos en dat is logish dat heb je met ieder bedrijf waarje mee in zee gaat.
Succes met je rare verhalen te verspreiden, misschien is het handig om eerst eens goed onderzoek te doen en je GOED te laten informeren zonder datje wat gaat verzinnen zelf.