Oproep: ervaringen met Medcos IPL

• Dennis

Problemen met MEDCOS? Lees dit eens!!!

http://jure.nl/bn3619

Leuke veroordeling!

Natuurlijk was dit hun eerste IPL apparaat, maar het zegt een hoop over hun kritische beoordeling van hun toeleveranciers.

Je houdt je hart vast met hun nieuwste aanwinst:de MicroSkinPolish! Aangekondigt in april van dit jaar dat ie in september gelanceerd moest gaan worden…..inmiddels zijn ze nog niet uitgeleverd!

Ik ben me aan het orienteren maar ga me wel hardop afvragen waarom ik niet mijn Chinese agent aan het werk zet om zo n apparaat voor de helft uit China over te laten komen met CE keur…………

• dennis

roblemen met MEDCOS? Lees dit eens!!!

Leuke veroordeling!

Natuurlijk was dit hun eerste IPL apparaat, maar het zegt een hoop over hun kritische beoordeling van hun toeleveranciers.

Je houdt je hart vast met hun nieuwste aanwinst:de MicroSkinPolish! Aangekondigt in april van dit jaar dat ie in september gelanceerd moest gaan worden…..inmiddels zijn ze nog niet uitgeleverd!

Ik ben me aan het orienteren maar ga me wel hardop afvragen waarom ik niet mijn Chinese agent aan het werk zet om zo n apparaat voor de helft uit China over te laten komen met CE keur…………

• Carmen*

Waarom dan niet gewoon een gedegen apparaat uit ons eigen land. Met ondersteunig, training en service?? Als t goed is weet je wat voor schade ja kan aanrichten bij iemand. Vraag een eerlijke prijs naar je klant maar betaal ook gewoon een eerlijke prijs. Megapeel schijnt fantastische resusltaten te halen en t apparaat van dalton medical schijnt ook heel goed te zijn. Dan weet je wat je heb, wat je wel en niet kan. En je kan bij geschillen niet gelijk t onderspit delven.

• Chris

Ik las even mee,

Ik werk met de Medcos IPL en het resultaat mag er wezen! Allemaal tevreden klanten, en soms denk ik stiekem wel eens van jeetje jij bent wel heel snel klaar! (6 behandelingen). Maar het is inderdaad een rip uit mijn lijf, de maandelijke kosten en dat wist ik van te voren dus ik denk niet dat je hierover Medcos aan moet kijken want je maakt tenslotte de keuze zelf.

En als er mensen zijn die geloven dat je in het begin ook daadwerkelijk zoveel klanten hebt die zijn dan niet goed bezig.

Je moet zelf nagaan of je het redt met het maandbedrag en hoeveel klanten je denkt binnen te halen.

Inmiddels heb ik er een goeie winst eraan en veel tevreden klanten en daar ben ik erg blij mee!

Succes ermee!

Groetjes Christel

• Anne-Marie

Ga inderdaad nooit in zee met medcos. Je tekent een veel te duur lease contract en het onderhouds contract doen ze voorkomen alsof dat 5 jaar all-in garantie is maar voor dat je tekent hebben zij het veelvoudige ervan gemaakt, kijk maar eens na op je contract dames. Toch bijna € 1000.00 per jaar en dat alleen voor een service beurt!

Mocht je de medcos willen verkopen, nou vergeet het maar want als je als koper naar Medcos belt dan zegt medcos dat het apparaat wel van de trap gevallen kan zijn en dat zij nergens voor instaan. En binnen no time staat er een verkoper van medcos bij je op de stoep.

Zo werkt medcos!

• harde werkster

Laat je niet verleiden door de mooie verkopers!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ze dagen je met alles voor het gerecht,en je kleine salon kan wel stoppen omdat je de advokaatkosten nooit als zelfstandige vergoed krijgt.

grote agressieve verkoop op poeslieve gezichten van hun scorende mensen. het zijn aasgieren.

leinelien

• Raoul

Ik heb zelf bijna 5 jaar het IPL apparaat van Medcos staan.

De marketing activiteiten waar ik een vermogen voor betaald heb de eerste 2 jaar hebben mij welgeteld 3 klanten opgeleverd!! Ik heb zelf steeds investeringen (advertenties met actieprijzen o.a.) moeten doen om aan klanten te komen… wat overigens wel werkte.. Maar door de extra advertentiekosten draai ik tot op heden alleen maar verlies op het apparaat.

Gelukkig biedt ik een breed pakket aan diensten die allemaal wel goed lopen!

Wat overigens gezegd dient te worden is dat het Medcos IPL apparaat zelf prima werkt!

Ik heb vrij veel contact met anderen die ook de Medcos hebben staan en de verhalen zijn (net zoals in dit forum) verschillend… mijn eigen conclusie is dat als je in een gebied zit met weinig concurrentie de marketing van Medcos goed werkt… en wanneer de concurrentie moordend is (zoals in mijn situatie) het een flinke uitdaging kan zijn!

Ondernemen brengt risico met zich mee.. gelukkig heb ik deze bij de aanschaf van het apparaat ingecalculeerd.

Denk dus goed na voordat je Medcos aanschaft en houd rekening met een worst-case senario!

Groet Raoul.

• angela

heb gehoord dat de aanschaf € 14000 kost en dan per klant ongeveer aan materiaal 27 euro en dat je dan ook nog per minuut dat je het apparaat gebruikt 2 euro moet afrekenen aan medcos . Ze komen na een maand gewoon kijken op de meter in het apparaat hoelang je hem gebruikt hebt . Dit is toch belachelijk ? het lijkt een beetje op meisjeshandel ( sorry voor de vergelijking )

ik zet een meisje ( medcos ) bij iemand aan het werk en aan het eind van de maand kom ik de opbrengst eve incasseren . Waar heb je dan die 14000 euro voor betaald ? dat apparaat is van mij en de verdiensten dan toch ook ?? wat een maffiapraktijk zeg

• angela

aanvulling : dit ging om een acne /dermabrasie behandeling dus geen ontharing

• Veronique

Hoi Angela,

ik weet niet waar je dit alles vandaan hebt, maar het klopt niet helemaal. Het apparaat waar jij het over hebt is de MicroSkinPolish.

Je schaf inderdaad een apparaat aan. Bedrag ligt rond de 10.000 (weet ik even niet exact uit mijn hoofd).

De materiaalkosten waar jij het over hebt zijn de materialen die je in de behandeling gebruikt. Die kosten heb je bij ieder ander microdermabrasie en laserapparaat ook. Het bedrag van EUR 27,- klopt niet. Dit ligt veel lager.

Je betaalt geen kosten per minuut voor het gebruik van het apparaat. Zou ook een beetje belachelijk zijn als je een apparaat gekocht hebt.

Groetjes Veronique