Beste collega,
Graag zou ik een paar min van uw tijd willen vragen aangezien ik door de bomen het bos niet meer zie.
Ik heb een eigen schoonheidssalon net over de nederlandse grens in Belgie.
Ben momenteel al een tijdje geinteresseerd in het ontharen met IPL en ben hier dan ook flink voor aan het informeren en alles goed aan t bekijken enz.
Heb al verschillende leveranciers over de vloer gehad en natuurlijk beweren ze allemaal de beste te zijn enz.
Ik vind het af en toe best wel eng aangezien sommige app zo duur in aanschaf kosten dat ik bang ben om dit ooit terug te gaan verdienen, en het verschil in prijs is zo groot je hebt al app van 7.000 euro en tot 50.000 euro, en waar zit het verschil dan in enz?
Daarom wil ik u graag een paar vraagjes stellen over uw ontharingsapparaat de………, want ik denk dat u mij het beste kunt overtuigen door de ervaring die u er zelf al mee heeft.
* naam app?
* Zijn u en uw klanten en (evt medewerkers) tevreden over het app en de resultaten?
* Bent u tevreden over de leverancier, opleidingen en marketingondersteuning?
* Heeft u de aanschaf van het apparaat snel terug verdient / werkt u er veel mee enz?
* Is het app duur / goedkoop in gebruik / onderhoud / per flits/pulse ?
* Wat zijn de bijkomende kosten bij het app (service / onderhoud) ?
* verzekering app?
* wat zijn de gemiddelde prijzen in uw salon die u voor de behandeling vraagt? en verdient u hier dan veel op?
* Wat is uw gemiddeld cijfer voor het app en de behandeling?
* kunt u met het app ook nog meer dingen doen zoals (acne, pigment, couperose, verjonging enz) en zit dit al standaard bij aankoop erbij ?
* wat zijn de voor- en nadelen van het app?
* andere goede en slechte app die u kent?
* evt nog tips en adviezen?
Ik hoop dat u uw antwoorden een beetje verder zou kunnen toelichten.
Graag wil ik u bij deze hartelijk bedanken voor uw tijd en moeite. Ik hoop dat u deze week nog tijd vindt om deze mail te beantwoorden.
U heeft mij hier ontzettend mee geholpen.
Als ik ooit iets voor u kan betekenen dan mag u altijd contact opnemen.
Nogmaals vriendelijk bedankt en heel veel succes met uw salon voor de toekomst !!!
M.v.g.
M. van Loon
Schoonheidssalon Apprenza beauty & care
Belgie