stomstomstom

• Bizzy

Klanten neem hun afsprakenkaartje mee naar de salon. Kunnen meerdere afspraken op genoteerd worden bij mij.

• Sch

Ik prik een datum en noteer dit dan eerst in mijn eigen agenda en daarna op het kaartje van de klant.Maar net als Bizzy ben ik het 1 keer ook vergeten zelf te noteren:D Gelukkig geen dubbele afspraak,maar wel “onverwachts” een klant aan de deur ::o terwijl ik anders alleen op afspraak werk!

Gr.

• Pee*

Nou zal ik dan maar vertellen wat ik de eerste week van het jaar heb gedaan…… (ik hoor jullie roepen: vertel vertel vertel :)o

De eerste week van januari had ik (omdat ik een nieuwe agenda voor het nieuwe jaar had gekocht) iedereen dubbel ingepland! De oude agenda van 2010 liep nog door en daar had ik mijn afspraken in gezet t/m de eerste week van januari. Daarna kocht ik de nieuwe agenda en had de afspraken niet overgeschreven van de oude agenda en boekte gewoon nieuwe afspraken in. VRESELIJK! Heb heel veel avonden met het schaamrood op mijn kaken moeten werken om iedereen te kunnen behandelen. Gelukkig had iedereen er begrip voor. But don't try this at home.

• Original Dobbie

Dit heb ik ook gehad , verleden jaar PeeX(

In de agenda van vorig jaar heb ik grote kruizen gezet bij januari zodat ik wel moest plannen in mijn nieuwe agenda.

Toch lullig als er twee dames voor de deur staan !!

Een geholpen en eentje later gratis een behandeling gegeven, die kwam al als oeffenmodel dus die mocht wel een cadeautje.

• Sterre

O Pee vreselijk gewoon. Moet stiekem er wel om lachen.:D

Je had wel erg goed oud en nieuw gevierd zeker.:)o

Groetjes,

Sterre

• Pee*

Jaaa!! Veel te goed! Goed idee die kruisen in de agenda. Ga ik meteen doen.

• Lyn41

Het kan iedereen gebeuren, op welke manier dan ook. Zeker als je collega's/werknemers hebt.

Mij is het voorheen ook gebeurd. Van de 2 klanten in kwestie belde ik de klant die het meest vaak kwam. Ik gaf haar de mogelijkheid om tegen de prijs van de behandeling producten aan te schaffen.

Voorbeeld: Behandeling van bijv. € 45,- was dus gratis als ze een product van € 45,- kocht.

Ik heb een marge van 50% op mijn producten, dus voor beiden was het een prima oplossing.