zomerstop s'avonds werken

• Anne

Wat een feest van herkenning !

Ik werk eigenlijk ook het liefste zo min mogelijk `s avonds. Ik probeer me dan ook echt aan één avond per week te houden en tijdens deze mooie maanden het liefst nog minder.

De meeste klanten blijken best wel overdag te kunnen als ze erg lang op een afspraak moeten wachten. Sommige klanten vinden het een oplossing om voor hun werk te komen. Ik begin liever om acht uur, dan dat ik de avonden nog afspraken plan.

Verder ben ik (weer) voor mezelf begonnen om de baas van mijn eigen agenda te zijn en dat lukt vrij aardig.

• rosita

Ik heb in het verleden ook wel eens een “tropenrooster” gedraaid in de zomer, ik begon om 7.30 maar als het al erg lang warm is is dat ook niet altijd prettig je slaapt al slechter door de warmte vroeg beginnen in de te warme salon nee dat ga ik niet meer doen!

maar ik denk dat ik zomermaanden s'avonds niet meer werk en daarna nog 1 avond, is het plan tenminste nu nog ten uitvoer brengen8-)

bedankt voor jullie tips en reacties!

Groetjes

Rosita

• Carola

Hebben jullie allemaal geen airco in de salon???

• Bizzy

Nee, nog veel te duur helaas. Heb me daar afgelopen jaar in verdiept maar kan nergens een redelijk betaalbare oplossing vinden.

• Sterre

Nee heb ook geen airco helaas.

• Carola

Oei lijkt me vreselijk om dan met die warmte te werken. En een mobiele airco is waarschijnlijk ook geen optie, omdat deze teveel herrie maken.

• rosita

nee, helaas ook geen airco heb een mobiele airco op proef gehad maar maakt i.d.d teveel lawaai!

Ik heb nu wel een ventilator aan het plafond met lamp en dat is wel een hele verbetering dus misschien een idee voor de anderen?

En om terug te komen op het s'avonds werken, een klant van vannavond komt voortaan overdag maar dat is omdat ze stopt met werken! ik in de stress van hoe zal ik het toch gaan vertellen maar ze was me voor, als de anderen nu ook komen met zo'n bericht ben ik gauw klaar:D

Vond het wel heel toevallig, alsof het zo moest zijn………..

groetjes

Rosita.

• Bizzy

Hahaha, ja soms helpt het universum een beetje B)

Wel fijn dat ze blijft komen ondanks dat ze met werken stopt.