vraagje Nouvital

  • Fey

    Hallo dames,

    Ik werk sinds kort met Nouvital en vraag me af wat de juiste mengverhouding is van de enzymetic peeling.

    Omdat ik voorzichtig wil beginnen, heb ik (nog) geen salonverpakkingen genomen voor de behandelingen. Zitten de reinigingsproducten van 500 ml in een pompflacon?

    Bedankt alvast.

  • Pee*

    Ik zou ze even een mailtje sturen, Jessica beantwoord dit soort vragen meteen.

  • Jacqui

    Enzymatic peeling kun je met (bron)water mengen tot een kwarkachtige substantie ontstaat. Ook kun je er bijv. nog extra Vitacare aan toevoegen, net wat de huid nodig heeft. Maak de peeling niet te dik maar ook niet te waterig en breng 'm dun aan met een (waaier)kwast. Laten inwerken onder stoom en m.b.v. het borstelapparaat geeft een extra mooi resultaat.

    De grote salonverpakkingen worden geleverd met een pompsysteem. Kijk wel even goed welke producten je in een 500 ml.-verpakking bestelt i.v.m. houdbaarheidsdatum. Ik heb de ervaring dat je niet alle salonproducten evenveel gebruikt. Ligt natuurlijk ook aan de grootte van je klantenkring/drukte van je salon.

    Succes!

    Gr.,

    Jacq.*

  • Fey

    Dank je wel Jacqie, hier kan ik wat mee.

    Ik heb om die reden ook (nog) geen salonverpakkingen genomen, eerst zien hoeveel klanten ik er voor ga krijgen.

    Ik maak meteen van de gelegenheid gebruik om te vragen of iemand ook naar de infodag gaat op 23 mei a.s.? Misschien is het een idee om samen te reizen? ik kom uit overijssel.

  • Jacqui

    Hoi Fey, is dit de eerste producttraining? Nee die heb ik al gehad (2e ook). Maar extra workshops zijn altijd welkom, evenals onderlinge tips uitwisselen met mede-Nouvital depositaires!

  • Fey

    Ja, dit gaat om de eerste, de kennismaking. Misschien moet ik even een nieuw topic openen.

  • inieminie

    Ik ben ook net begonnen met Nouvital en heb hoofdzakelijk de 250 ml verpakkingen besteld.

    Een enkeling kon alleen maar 500 maar ik gebruik het zelf ook ( moet nog starten in de loop van dit jaar)

    Tot voor zover ik er al wat van kan zeggen ben ik tevreden.

    Ik heb 1 juni de productraining1 :)

  • inieminie

    De reinigingsproducten van 500ml die ik heb zitten inderdaad in een pomp flacon.

  • ellekke91@hotmail.com

    Hallo Inieminie,

    Wat leuk om te lezen dat je ook naar de producttraining gaat 1 juni. Ik ga daar ook heen. Ben ook pas begonnen en ben erg benieuwd!

    Waar kom jij vandaag, misschien kunnen we een stuk samen reizen?? Ik kom uit limburg.

    Groetjes Elle

  • Fey

    Ik lees op de website dat de productdag 23 mei wordt gehouden en daar heb ik me voor opgegeven. Is 1 juni een andere infodag?