vraagje Nouvital

• Jet

Ik heb ze dat gevraagd wanneer de dagen waren, en ik kreeg de volgende data`s terug:

De eerstvolgende producttrainingen type 1,vinden plaats op:

Woe 4, ma 9, vrij 20 en ma 23 mei. Tevens op woensdag 1 juni.

• inieminie

Hoi Elle,

Ik kom uit gelderland :D De woensdag was voor mij de makkelijkste dag ivm reizen.

Groetjes janita

• inieminie

Ik kon inderdaad kiezen uit meerdere dagen

• Petra85

Hallo allemaal,

Ik ben orienterend voor een merk en heb ook een proefpakketje van Nouvital binnen gekregen.

Nu zijn de meningen verdeeld over dit merk, de een zegt dat het een leuk merk is om mee te starten vanwege relatief lage prijs die ze hanteren, maar dat er in het product weinig werkstoffen en dergelijk zitten.

Ook dat veel mensen allergische reacties krijgen van producten.

Herkennen jullie deze geluiden? Maakt mij toch aan het twijfelen.

Groet, Petra

• Pee*

Ik werk al lang met Nouvital en nooit had ik allergische reacties bij klanten. Tot voor kort. Ik heb in korte tijd al 2 mensen die op een van de dagcremes reageerden. Ik hoop dat het er niet meer worden.

• Patricia

Welke crèmes waren dat? Dan kan ik ze ook bij mezelf uitproberen.

Ik heb zelf ook een gevoelige huid wil er natuurlijk zelf niet allergisch voor zijn.

Ik ga trouwens maandag 9 mei naar de produkttraining.

Is er nog iemand die dan gaat?

Groetjes Patricia

• Pee*

De myoderm en op de moisturizing cream. In de (5?) jaar dat ik ermee werk heb ik nooit klachten gehad, maar vanavond was het ook raak, iemand had gereageerd op de Aha-lysing (en dat was ook de 2e in de afgelopen 2 weken) Ik begin nu te denken dat ze iets in het recept veranderd hebben omdat ik net een nieuwe pot heb gebruikt.

• ellekke91@hotmail.com

Is er al ooit iemand van jullie naar een training van Nouvital geweest? Ik ben heel erg benieuwd. Hoop dat het de moeite waard is. moet namelijk van ver komen.

Groetjes Elle

• Fey

Hoi Elle,

Zoals je misschien hebt gelezen heb ik me opgegeven voor 23 mei. Ik ben afhankelijk van het openbaar vervoer en ben dus ook een tijd onderweg. Maar dat weerhoudt me niet om te gaan. Volgens mij is het wel de moeite waard :)

• ellekke91@hotmail.com

Ja ik heb er ook echt zin in! Ik ga 1 juni. Ben benieuwd!! Heb toch een aantal vragen ondertussen.

Groetjes Elle