Verven wenkbrauwen

• Jolanda

Hoi,

Weet iemand hoelang de verf blijft zitten als je de wenkbrauwen verft? Is dit 2 weken of moet het echt wel langer zijn?

Groetjes Jolanda

• Original Dobbie

Ik heb klanten die alleen dit laten doen en die komen om de vijf a zes weken.

Dan is de haar gegroeid en voor de helft bruin en de andere helft grijs of licht van kleur.

Ik laat het altijd wel tien minuten erop zitten ipv erop en eraf zoals het me toen geleerd is.

• Sterre

Met welk merk verven jullie? En hoeveel druppels doen jullie erbij?

Groetjes,

Sterre

• Jolanda

Ik werk met Refectocil. Er is mij geleerd om een streepje verf in het bakje te doen, en daar net zo'n streepje peroxide bij te doen. Gebruik ik misschien te veel??

Ik laat tegenwoordig de verf op de wenkbrauwen er 5 minuten op zitten, misschien toch ook maar eens proberen om het nog langer te laten zitten. Origanl Dobbie, gebruik jij reflectofil? En verf je de wenkbrauwen met ‘gewoon’ bruin of licht bruin?

Groetjes, Jolanda

• Carola

Als ik de verf 10 minuten laat zitten, dan is het resultaat echt zwart, of ik nou lichtbruin of donkerbruin gebruik. Ik werk ook met refectocil. De meeste klanten die bij mij komen voor verven komen om de 3 a 4 weken.

• miepie76

Man man, ik wou nét een topic openen hierover !!!!!! Grappig.

Maar mijn vraag is:

Ik heb een hele blonde dame met dus uiteraard héle lichte wenkbrauwen. Nu wil zij graag haar wenkbrauwen IETSIE donkerder van kleur.

Kan ik gewoon lichtbruine verf gebruiken en dan aanbrengen, erafhalen????

Of doen jullie dit anders.

Komt niet zoveel voor dat ik zulke lichtblonde wenkbrauwen moet verven, vind het best spannend !!!!

Ik hoor echt heel graag van jullie !!!

Groetjes Miepie

• lisa

ik doe nu de opleiding en ik leer om ongeveer 3 cm verf in een bakje te doen met 3 druppels peroxide..

en dan 1 minuut laten zitten,, dus 10 min lijkt me heel lang, maar jullie zullen wel ervaring hebben..

• juul

Je kunt inderdaad de lichtbruine kleur hiervoor gebruiken, en wanneer jullie niet weten welke verhouding in elk doosje is een gebruiksaanwijzing toegevoegd.

Je hebt oxidant in vloeibare en cremevormige vorm, maar het staat heel duidelijk beschreven in de gebruiksaanwijziging.

Succes Juul

• Tjulp

Voor mensen met hele lichte wenkbrauwen meng ik mijn verf altijd, lichtbruin met grijs. Dan slaat de wenkbrauw niet zo “groen” uit.

Qua inwerktijd is het altijd even uitproberen, sommige wenkbrauwen pakken de verf ook niet goed die laat ik er dan wel een flinke tijd opzitten.

• heidje

Ik werk met Orenna van Dancohr.. die hebben middelblond en dat is ook echt een lichte kleur.