problemen met One.com

• carol

Wie heeft net als ik 'n websitevan One.com en problemen met One.com?

• Jolanda

Hoi Carol,

Ik heb ook een website bij One.com, maar ervaar helemaal geen problemen. Mag ik vragen welke problemen jij hebt?

Groetjes, Jolanda

• carol

Jazeker, maar het is zo complex. Dat zal ik proberen vandaag of morgen kort samen te vatten.

Het gaat net name over de weergave vd. website. Deze is namelijk vanaf verschillende PC's elke keer weer anders. Het vervelende is dat de chatsupport geen klantvriendeljke oplossing weet.

• Anne

Ik ben heel tevreden over one.com en heb geen problemen. De vragen die ik had zijn tot nu toe altijd prima opgelost m.b.v. de klantenservice.

• carol

Mijn site is sinds een paar dagen niet meer bereikbaar.

• Gherda

Heb ook een website via one.com maar geen problemen hoor.

Nu maak ik de website zelf, via een ander programma dan die bij one.com beschikbaar is.

Maar dat de site er op iedere computer anders uitziet, heeft volgens mij met de programma's te maken die op die computers geinstalleerd staan. M.a.w. internet explorer 7 zal er ander uit kunnen zien dan explorer 9 of een programma als firefox. Heb er niet al te veel verstand van, maar denk niet dat dit met one.com te maken heeft.

Veel succes !

• carol

Hi Gherda,

Je hebt gelijk. Dat zegt de chatmedewerker ook steeds. Mijn klanten zouden dan steeds hun PC moeten aanpassen om mijn website beter te kunnen bekijken?

Dat is toch beetje vreemd?

Met welke programma maak jij dan je website? Daar ben ik heeel benieuwd naar.

Op dit moment is mijn site dus niet te zien wegens onderhoudswerkzaamheden. Deze duren al daaaagen. Ik vind het heel frusterend worden.

• Mona

Heb ook mijn website via one.com en ben eigenlijk heel tevreden en vind dat er weinig problemen of storingen zijn.

Wil je iets weten heb je meestal vrij snel antwoord of via mail of helpdesk.

• carol

Wat is jou website adres?

• Gherda

Hoi Carol,

Had vanmorgen inderdaad ook even een ‘dipje’ om one.com te bereiken. Ook mijn e-mail ophalen lukte niet meer. Maar dat was na 10 minuten gelukkig over. Hoop niet dat dit vaker voorkomt….

Om mijn eigen website te maken gebruik ik nu webcreator pro 5, (via bol.com aangeschaft).

Ben er echter niet heel super tevreden over. Het is niet heel gebruikersvriendelijk (heeft me een poos gekost om er achter te komen hoe eea precies werkte) en af en toe vallen in het programaatje je teksten of plaatjes weg (die zijn er dan wel, maar op de een of ander manier niet meer te zien). Ik moet er ook nog veel meer mee kunnen doen, maar daar heb ik nog een hele extra studie voor nodig ;-)

Als ik opnieuw zou moeten beginnen zou ik niet meer voor dit programma kiezen…