deukje in mijn wang?!

• Nes

Carmen,jij veroordeelt mij op mijn woordkeuze,het niet zijn van een ‘vakvrouw’ en nu worden we doorverwezen naar het topic ‘beunhazen’!

Hier begin JIJ dus al met WIJZEN.

Dat wij jou erop attenderen dat je niet erg aardig overkomt,kun je dan verwachten.Je had het ook anders kunnen brengen.Zoals heidje zegt,ik heb ook niets over verklevingen gehad op school,en ik ben echt niet bij de minste school opgeleid.In dit vak raak je nou eenmaal nooit uitgeleerd.Daarin ben jij dus een stuk verder dan ik.En gelukkig maar dat er mensen zijn met meer ervaring en kennis,want daar moeten we het tenslotte van leren.Ik hoop alleen dat je in het vervolg je reactie een stuk vriendelijker laat overkomen,dan kunnen we met plezier nog veel van je leren.

Groeten Vanessa

• Original Dobbie

Mijn idee is dat als je met moeilijke worden ga strooien bij klanten je het alleen maar onduidelijker maakt.

In het begin van mijn bedrijf had ik er ook nog wel eens een houtje van om bij een bloeduitstorting te zeggen dat er een hematoom zat of een fibroompje.

Dit soort woorden maken dat mensen er iets ernstigs bij denken ze horen de klank en koppelen er iets eng aan.

Ik neem aan dat je bij een klant met een zwelling ook niet zeg dat er een tumor zit?

Ok als shs onder elkaar kan je iets genuanceerder over dingen spreken, zelf vind ik het spreken over klantjes, snor ontharen enz, ook niet bepaald netjes maar je kan over alle dingen vallen en aan het einde van het verhaal is de oorsprong van deze topic veranderd in een ander onderwerp en weet Nes nog steeds niet wat het zou kunnen zijn.

Al bij de huisarts geweest?

Groetjes,

Marianne.

• Nes

Mijn huisarts is met vakantie.Ik moet wel zeggen dat het met bindweefselmassage een stuk vermindert is.Hier ga ik nog even mee door.

Groetjes en allemaal bedankt.

Vanessa

• Anja

Doe jij zelf de bindweefselmassage of laat je dit doen als ik vragen mag?

• coby

hallo Nes,

via Google kwam ik op deze pagina terecht. Ik was op zoek naar informatie want ook ik heb sinds november 2010 een “deukje” in mijn wang.

Op precies dezelfde plek als jij, vlak onder mijn jukbeen. Ik vond het eerst ook gek om hiermee naar de huiarts te gaan, toch gedaan en nu, 4 maanden later ben ik nog geen steek verder. Ondertussen een echo, MRI, lipbiopt door de KNO arts en gisteren een huidbiopt door de dermatoloog gedaan en NIEMAND weet wat dit is. Hopelijk kan het biopt verder helpen, ik heb over 2 weken een afspraak en zal dan door meerdere (huid)artsen gezien worden.

Ik ben 53 jaar. Ben benieuwd of er bij jou al iets meer bekend is.

groetjes Coby

• Nes

Hallo Coby,mijn ‘deukje’ is zo goed als weg.Mede door de bindweefselmassage en het vacuumzuigapparaat.Ik ben er niet mee naar de huisarts geweest,ik kijk het nog even aan.

gr.Nes