deukje in mijn wang?!

• Carmen*

Nou vind ik persoonlijk dat als je zelf sch.sp bent, niet kan spreken over een “deukje”. Sorry maar van vakvrouwen hoopte ik toch op andere woordkeuze. Een deukje is of een verkleving aan een spier of weefselvermindering waarschijnlijk van de subcutis. Maar hoe moet iemand nou zonder iets te zien met de info “deukje” antwoord kunnen geven? Nooit gehoord van Provoke?

Probeer dus eerst zelf goed na te denken en als je er niet uit komt, schets dan duidelijke informatie naar ons.

• heidje

Moeilijk he Carmen om normaal te doen?!Beginnen we weer?

Ze is toch duidelijk?!!

• miepie76

Nou, nou, nou, Carmen toch !!!!!

Foei

• Nes

Carmen,ik noem het beestje gewoon graag bij de naam.Jij hebt de Provoke toch ook niet nodig om mijn ‘deukje’ te beoordelen,het is voor jou duidelijk genoeg dat het hier waarschijnlijk om een verkleving of weefselvermindering gaat.Ik wil je toch bedanken voor je uitleg.

Idd. lastig zoiets te beoordelen via internet,maar hoe je het went of keert,het is en blijft een deukje,buts of kuiltje of hoe je het ook wilt noemen,het zal me een worst wezen welke benaming jij eraan geeft.Hoe duidelijk kan het woord ‘deukje’ zijn?Probeer dus eerst zelf goed na te denken,en als je er niet uitkomt,pak een woordenboek!

• Sterre

Niet aardig!

• akkelien

duidelijk last van “ naast de schoenen lopen….”

• Carmen*

Volgens mij loopt er ook een topic over beunhazen?? Als een klant bij me komt van ik heb een rood plekje, een bultje of iets raars, dan moet ik het ook eerst zien wil ik er ook maar iets nuttigs over kunnen zeggen. Hier moet dit zonder beeld en spreek je net als een klant over een deukje. Sorry, maar dan kan je toch geen goed beeld vormen of loop ik dan gelijk naast mn schoenen?? Een verkleving aan een spier ziet er anders uit als een verkleving in de opperhuid. Laat staan een verkleving in het onderhuidsbindweefsel. Soms voel je ook de verkleving zitten als je goed voelt, soms niet. Is de verkleving enkele milimeters (dus opperhuid) of wel 3 mm. Dit zijn lijkt mij toch geen rare vragen??? Is het een huidverkleving of zit t aan de spieren? Wel zo belangrijk om te bepalen of je dit met een creme kan behandelen of met bindweefselgrepen. Misschien loopt de verkleving inderdaad op een energiebaan. Is wel handig om dit soort info te weten zonder beeldmateriaal.

Maar uiteraard loop ik gelijk naast mn schoenen en vinden jullie het nodig om te wijzen. Dus ik zal jullie niet meer lastig vallen met vakjargon.

• heidje

Carmen,.. 17 jaar geleden ben ik geslaagd voor schoonheidsspec. Maar zeg nou eerlijk ..WAT weet je je dan??

Nou ik wist eigenlijk nog niks… en schrik er nog steeds van wat schonheidsspec .van deze tijd kennen…. nog minder!

Niet hun schuld maar het is de opleiding en toch mogen ze zich schoonheidsspec.noemen.

In al die jaren dat ik,,jaar in jaar uit meer dan full-time mijn salon run heb ik echt ervaring opgedaan .

Maar ik besef waar ik begonnen ben en zie dat hier ook terug op deze site.

Dus jezelf schoonheidsspec. noemen mag je al heel snel maar de kennis moeten ze toch echt ergens anders op doen .. en daarom zijn we hier.. toch?

Nou ik zal vriendelijk eindigen zoals ik net begonnen ben,,, allemaal een fijne avond..ik duik nog even een paar uur de salon in….:)

• Sterre

Carmen; tuurlijk mag je zeggen wat je vind maar het kwam gewoon niet zo aardig over.;)

Fijne avond verder.

Groetjes,

Sterre

• akkelien

Sorry Carmen, het klonk idd wat onaardig, het is een forum waar veel gebeurd, veel kennis wordt gedeeld, maar waar ook veel ruzie wordt gemaakt…

laten we het gezellig houden en respect hebben voorelkaar!

Een fijne avond!