Pedicure op schimmelnagel ... wat te doen?

  • deb

    Amanda, vergeet niet dat een schimmelnagel,schimmelinfectie erg overdraagbaar is en dat alles overalis.Vooral besmettelijk voor een diabeet.Dus bij twijfel nooit aan beginnen de schilfers van huid en nagel bevatten heelveel schimmeldraden.

    Dus alles goed desinfecteren en een plastic zak in je voetenbad en daarna desinfecteren.

    Als je hier nog alles na moet vragen zou ik de volgende keer zeker iemand met schimmels niet inboeken. en nagellak,die verkoop je direct aan de klant die gebruik je maar een maal.koop 4mlflesjes voor je client en ze kunnen er even meevooruit.

    als medisch pedicure zeg ik weet wat je doet of doe het niet stel je grens weet waar je kunnen ligt.

    Dat is service

    Sucses

  • Amanda

    Beste MM,

    Dank voor je verhaal, dat inderdaad een antwoord is op mijn vraag, dat was er nog niet gekomen inderdaad. Bedoel je dat je klant elke keer een flesje nagellak moet aanschaffen waarmee zij gelakt wordt? En dat mee naar huis neemt? Dus bij de 1e keer zeg maar een basecoat en dan elke keer (naar behoeven) een kleurtje? Ik vind het wel een goed idee. En dan dus nog apart voor handen en voeten een lak.

    Voor alle dames die ik voor het hoofd heb gestoten met de term pedicure, dat was uiteraard niet mijn bedoeling. Ik zal om verwarring te voorkomen, mijn behandeling voortaan cosmetische voetverzorging noemen.

    Groet Amanda

  • Nijpertje

    Even een algemene tip:

    Sommige merken hebben kleine flesjes nagellak. Goedkoper inkopen en om mee te geven.

    Uiteraard ook goedkoper om dubbele kleuren voor evt voeten en handen gescheiden te houden.

    Een merk dat ik veel op forums tegen kom voor deze kleine lakjes is Golden Rose.

  • Neeltje

    Anonymous

    Beste MM,

    Dank voor je verhaal, dat inderdaad een antwoord is op mijn vraag, dat was er nog niet gekomen inderdaad. Bedoel je dat je klant elke keer een flesje nagellak moet aanschaffen waarmee zij gelakt wordt? En dat mee naar huis neemt? Dus bij de 1e keer zeg maar een basecoat en dan elke keer (naar behoeven) een kleurtje? Ik vind het wel een goed idee. En dan dus nog apart voor handen en voeten een lak.

    Voor alle dames die ik voor het hoofd heb gestoten met de term pedicure, dat was uiteraard niet mijn bedoeling. Ik zal om verwarring te voorkomen, mijn behandeling voortaan cosmetische voetverzorging noemen.

    Groet Amanda

    Maar hoe kun je dit toepassen als je een behandeling volgt van kalknagels? Ik ben mijn grote teen aan het behandelen..

  • Sanne

    Ikzelf heb nu de producten van Dermonal tegen kalknagels. Misschien is dat iets voor u?