Pinautomaat aanschaffen

  • Dominique

    Senna, jij ook bedankt!

    Ik heb even mee kunnen lezen en ben er iets wijzer van geworden(:P)

    Enne…., ben jij over de streep?

    Groetjes,

    Lucy

  • Anne

    Ik ben het helemaal met Bizzy eens. Ik huur ook bij CCV, de service is prima en het geld staat meestal de dag erna op mijn zakelijke rekening.

    Ik heb gebruik gemaakt van de beursaanbieding toen en kreeg 100 euro korting, misschien een idee voor de aankomende beurs ?

  • Bengeltje

    I'm Sorry!!!

    Niet goed gelezen dus.

  • Ilonka

    Ik heb al 4jaar een pinautomaat van Banksys in combi met een zak. rek. via de Postbank/nu ING. Altijd het geld de volgende dag op de rek. Vrijdag wordt maandagochtend. Werkt stralend en een goede service.

    Ilonka

  • lachebekje

    ik heb sinds begin februari ook een mobiele pin automaat. voorheen had ik er een die op de telefoonaansluiting zat.

    De mobiele vind ik echt super, overal inzetbaar. ik heb m zelf aangeschaft wel een uitgave, maar voordeliger dan 44 euro per maand aan huur betalen als je het uitstrijkt over de 3 jaar……

    maar zeker een pinautomaat nemen, OMZETVERHOGEND!!

  • irene

    Hoi lachebekje!

    Waar heb jij hem dan vandaan en wat heeft hij jou gekost?

    Groetjes irene.

  • lachebekje

    irene Schreef:

    ——————————————————-

    > Hoi lachebekje!

    >

    > Waar heb jij hem dan vandaan en wat heeft hij jou

    > gekost?

    >

    > Groetjes irene.

    ik heb m gekocht bij CCV , ruim 700 euro exkl. btw (V670). daarbij een service contract bij CCV (niet verplicht) en per maand KPN 12.50.

    uiteraard heb je investeringsaftrek, afschrijving etc., BTW kun je verrekenen, wel even een aanschaf, maar zoals ik al schreef, ben ik er erg blij mee!

    suc6 meet je beslissing! Kijk anders even op de site van CCV of stuur hen een mailje!

  • irene

    Hoi lachebekje!

    Ben blij dat je nog ff reageert!

    Ik ga zeker kijken op de site!

    Ik ga verhuizen met de salon en daar wil ik starten met pin dus vandaar dat ik nieuwsgierig deze berichten aan het volgen ben!

    Dank je wel!

    Groetjes irene.

  • lachebekje

    Ha irene!

    sterkte met je verhuizing én met de aanschaf van de PIN automaat! mochten er nog vragen zijn, reageer maar!!

    gr.

    lachebekje

  • Letta

    @ janny en ilonka,

    ik wil ook via ing en banksys een pinautomaat aanschaffen. via de site info opgevraagd. ik werd vorige week gebeld door banksys en kreeg info en prijzen. vandaag kreeg ik info van de ing. maar wel de zelfde ing voorwaarden boekjes. bij de een zat een banksys inschrijfformulier en bij de ander van de ing. maar het zal wel hetzelfde zijn.

    mag ik weten wat jullie betalen per maand?

    alvast bedankt.

    nicolette