Pinautomaat aanschaffen

  • S.D.

    hallo

    Ik ben me aan het orienteren voor een pinautomaat aan te schaffen. Geen Nedpin natuurlijk, maar daar wil ik het hier ff niet over hebben. Daar hebben we het andere topic voor.

    Ik ben veel aan het surfen op internet maar weet niet goed waar ik moet zoeken.

    Kunnen jullie me aangeven wie wat gebruikt zodat ik daar mee verder kan.

    Ik las ergens dat ik een telefoonlijn van KPN moest hebben maar ik heb alles van Tele 2 in huis (tel. tv en internet). Is het dan toch mogelijk of niet.

    Weet echt niet waar ik moet zoeken voor goede info.

    aub jullie ervaringen?

    groetjes S.

  • Dominique

    Hoi Senna

    Ik heb t.z.t. ook interesse in een pinautomaat, dus ik lees met je mee.

    En als ik dan ook even iets mag vragen:

    Moet je perse een zakelijke rekening hebben of kan het ook met een 2e rekening?

    Groetjes,

    Lucy

  • Bizzy

    Ik heb pas een pinautomaat aangeschaft.

    Ik had me georienteerd op de sites www.pin.nl en www.allesoverbetalen.nl en www.slimmepinpakketten.nl

    Ik heb gekozen voor een bedrijf dat heel goed bekend staat, CCV. En heb daar een mobiel apparaat gekozen. Geen speciale telefoonaansluiting nodig, geen gedoe met snoertjes. Werkt net als een mobiele telefoon op een SIM kaart.

    Je kiest zelf hoeveel transacties je wilt (bel CCV voor alle benodigde info hierover). En ik heb dan gekozen voor een bundel waar ook meteen het servicecontract inzit en de mobiele telefoonkosten. Ik huur hem dus zeg maar ALL IN. En het huurbedrag is afhankelijk van hoeveel transacties je denkt te gaan doen.

    Ik betaal 44 euro per maand. Contract voor 3 jaar. Maar als je eerder stopt, dan betaal je maar 5 euro per maand voor de rest van het contract. Is te overzien vind ik.

    En hoe meer je laat pinnen, dan gaan de bundels in prijs omhoog… 49 euro etc….

    Een mobiel apparaat is erg fijn vind ik. Soms komt een klant iets ophalen. Dan zet ik het apparaat vast beneden met de producten (mijn salon is op de bovenverdieping).

    Hoeven we niet naar boven om af te rekenen. Of als je wel eens op locatie werkt, dan kan het apparaat ook mee.

    Ik ben zeer tevreden in elk geval :)

    Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben.

  • Bizzy

    Het kan alleen bij een zakelijke rekening. Maar ik heb vaak de volgende dag mijn geld al bijgeschreven. Soms op de 2e dag, maar dat is uitzondering.

  • Blondie

    hoi,

    ik heb ook een mobiele pin. De Xentissimo van Banksys, bevalt supergoed en het geld staat de volgende werkdag op je rekening, dus in het weekend is het pas op maandag.

    Ik heb telefoon via @home dus ik kon toen geen vaste pin aansluiten, maar ik meen dat het momenteel wel kan. Schijnt veranderd te zijn, maar dat zou je na moeten vragen.

    Je moet wel een zakelijke rekening hebben.

    De klanten kopen makkelijker omdat ze kunnen pinnen dan wanneer ze contant moeten betalen, omdat ze dan al gauw zeggen dat ze het een volgende keer wel meenemen.

  • Janny.G

    Sinds twee wken pinautomaat via Bank Sys en ing. Werkt super

  • bellabloem

    voor de pin van sepay hoef je geen zakelijke rekening te hebben heb ook een mobiel en het geld staat na 2 dagen op de rekening

  • simone

    Hoi…

    Ik heb altijd via de Rabobank een pinbox gehad met een mobiel pinapparaat van CCV, werkte perfect altijd volgende dag centjes op me rekening behalve voor vrijdag en zaterdag want dan heb je het maandag erop staan. Alleen ik schrok me ieder kwartaal rot van de bankkosten (zakelijke rekening Rabobank) rond de 300 euro per kwartaal dit is dan inclusief de huur van het pinapparaat, transacties enz.. Je betaalt bij de rabobank voor iedere handeling, geld storten kost veel.. pfff

    Nou ben ik gaan bellen naar de ccv en legde mijn probleem uit dat ik het gewoon teveel geld vond via die zakelijke rekening.

    Tegenwoordig hebben ze hetzelfde mobiele pinapparaat en dat storten ze direct af op een rekening naar keuze dus dat mag ook een prive rekening zijn, ook hiervoor je geld volgende dag op je rekening.

    Helemaal top abonnement afgesloten voor 3 jaar 44 euro per maand en als je er eerder van af wilt (zoals eerder als vermeld) 5 euro per maand voor de resterende huurtijd.

  • Bengeltje

    Hoi,

    Mijn mobiele pin apparaat is maandag gearriveerd en heb alleen nog maar pinnende klanten gehad! :)

    Ik heb het ook via de Rabobank met een allin pakket. Dus ik ben benieuwd hoe dit zich verder ontwikkelt!

    Ik heb ook bewust gekozen voor een mobiele, geen gedoe met snoertjes, stekkertjes of lijnen opsplitsen, ik kan het apparaat neerzetten waar IK wil en ik werk af en toe ook ambulant, dus daar zal ie ook wel van pas komen.

    Je moet wel een zakelijke rekening hebben, want die wordt gekoppeld aan je pinapparaat, zodat je transacties op dat rekeningnr terecht komen.

    Succes!

  • bellabloem

    zoals je bij Simone al kunt lezen ben je niet altijd verplicht een zakelijke rekening te hebben