ja tuurlijk, zo kun je het ook zeggen, lekker hoor.
ik voel me zeker niet aangevallen, vond alleen dat d een vriendelijker antwoord verdiende. en daar reageerde ik op, jij ook met: “”Gaan we weer…… Laat D lekker zelf bepalen of ze het antwoord van Marianne. kattig vindt of niet. Pffff. Hier wordt ik nu zo moe van….. als dit niet geirriteerd is wil ik je wel eens zien als je wel geirriteerd bent.
ik heb ook niet gezegd dat jij vind dat het een domme vraag is, staat geloof ik ook nergens dus geen woorden in mijn mond leggen die er niet zijn ajb
en het klopt dat marianne niet op mij reageerde met haar 2e berichtje dus ergens kan ik me voorstellen dat het raar overkomt dat ik me er mee bemoei, maar ik kreeg dus wel last van irritatie de manier waarop er werd geantwoord, zo had dat niet gehoeven.
“Enne jij hebt de vraag ook niet normaal beantwoord alleen richting Marianne gereageerd…………………..”
ik ga geen antwoord geven op iets wat ik niet weet, het kan zo wel in de boeken staan maar wie weet zijn er idd wel middeltjes uit grootmoederstijd van mij part die wel de haargroei bevorderen of zo….. wie het wel weet mag het zeggen.
en jammer dat je zulke leraressen hebt gehad, zo was ook een oud leidinggevende van mij, ik heb een hekel aan zulk soort mensen, net wat er al eerder gezegd is: vriendelijkheid kost niets, dus waarom niet gewoon reageren.
gr terug