HOe kun je de haargroei van iemand versnellen.. Of niet echt versnellen maar dat ze iets langer worden. Is het waar dat als je er knoflook op doet dat ze dan beter en langer groeien. Dat heb ik namelijk gehoord.
En dit komt dan zeker wel vriendelijk over. Toch nergens voor nodig om een kat dubbel te herhalen. Er wordt gewoon vaak op ons beroep neergekeken terwijl we een pittige studie hebben gehad. Wij zijn terslotte degene die verstand van de huid hebben, en fabeltjes de wereld uit moeten helpen. Hoe kan je ons vak nou serieus nemen als dit soort onzin wordt gevraagd. Als dit nou een vraag van een consument is, prima! Maar van een vakvrouw horen dit soort vragen niet meer thuis. En kom niet aan dat het misschien een student is, want de haren worden vrij snel behandeld en dan vraag je dit toch aan je docent.
Als je door de maatschappij serieus genomen wil worden, moet je niet alleen naar de Anbos kijken, maar eerst naar jezelf. Gebruik de theorie die je geleerd heb, want ons vak is wel praktijkgericht, maar er zit niet voor niets een theorie achter.
Gaan we weer…… Laat D lekker zelf bepalen of ze het antwoord van Marianne. kattig vindt of niet. Pffff. Hier wordt ik nu zo moe van…..
Antwoord: Nee je kunt je haargroei niet beinvloeden. Noch de snelheid van groei, dikte of aankomende kaalheid.
Kijk naar de 3 groeifases en die ligt bij iedereen verschillend.
Gr,
Yvonne M
waar wordt je moe van ? het zou toch zomaar kunnen dat bv een hoofdhuidmassage de doorbloeding stimuleert en zo ook de haargroei… soms ontdekken ze weer dingen die niet in de boeken staan. nogmaals, ik vind dat er op vragen normaal gereageerd mag worden, nu reageer jij weer geirriteerd op mij omdat ik vraag of het niet wat vriendelijker kan, terwijl d een normale vraag stelt. we zitten hier toch om van elkaar te leren ?? en iedereen is welkom, en domme vragen bestaan niet, werd ook laatst nog gezegd, dus waarom nou zo…..
Nou sorry hoor maar ik ben niet geirriteerd en heb het tegen niemand specifiek. Het lijkt wel of je iedere keer alles naar jezelf toetrekt en je persoonlijk aangevallen voelt. Er zijn meerdere mensen geweest die hebben gereageerd. Ik heb niet gezegd dat er een domme vraag wordt gesteld?! En Marianne ook niet. Die heeft het alleen over het niveau van de vragen.Het mooiste is dat er nog niet eens op jou werd gereageerd door Marianne.
Destijds, toen ik nog in opleiding zat, vroegen/ zeiden de leraressen het ook niet altijd even vriendelijk. Gelukkig maar want daarom blijft het wel beter hangen.
Enne jij hebt de vraag ook niet normaal beantwoord alleen richting Marianne gereageerd…………………..
Dus, geen spoken zien die er niet zijn.
Gr,
Yvonne M
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?