Ontharen met suiker

  • Angela

    Hallo allemaal,

    Laatst is er al over ontharen met suikerpasta gesproken en toen werd er verwezen naar Cosinta. Nou vroeg ik me af of iemand ook weet hoe dat product heet zodat ik kan zoeken of dat bij mij in de buurt ook geleverd kan worden? En wie heeft er eventueel al ervaring met het zelf maken van zo'n suikerpasta?

    Alvast bedankt!

    Angela

  • Jolanda Etman

    Hoi Angela,

    Ik heb geen ervaring met suiker ontharing. Maar Cosinta heeft het alleenrecht.

    Je kunt het vinden onder het kopje body sugaring.

    Je moet verplicht een cursus volgen voordat je ermee mag werken, dat staat mij persoonlijk ontzettend tegen.

    Succes

    Jolanda

  • els

    kursus doen bij cosinta, en dan kun je met de alexandria suiker gaan werken.

    denk er niet te licht over want het is een totaal andere manier van ontharen.

    maar er is al veel over gediscussieerd op dit forum, kijk eens onder sugaring en je word er weer wijzer van! succes

  • deniz

    vroeger deden wij zelf thuis hars maken. dat was met suiker water en citroen.

    werd een soort pasta wat je in je hand kan vasthouden.

    dat zit in de turkse cultuur. bijna alle vrouwen weten er wat van.

    over dat hars wat je gehoord hebt, heb ik bij de beurs gezien.

    maar zoet maken haren aan. dus ik weet niet of dat zo goed is.

    je mag me mailen als je nog vragen hebt,

    gr, denizAngela schreef:

    >

    > Hallo allemaal,

    >

    > Laatst is er al over ontharen met suikerpasta gesproken en

    > toen werd er verwezen naar Cosinta. Nou vroeg ik me af of

    > iemand ook weet hoe dat product heet zodat ik kan zoeken of

    > dat bij mij in de buurt ook geleverd kan worden? En wie heeft

    > er eventueel al ervaring met het zelf maken van zo'n

    > suikerpasta?

    >

    > Alvast bedankt!

    >

    > Angela

  • Anja

    Hoi Angela,

    ik zit ook nog te twijfelen over het bodysugaring.