merken die werken

• meta

hee marjan,

dat klinkt wel goed zeg. als het de zelfde werk stoffen heeft als dr. grandel. dan is de keuze makkelijk toch? oh ja ik heb dr. grandel vandaag ook eens proberen te bellen. maar werken die mensen wel? de nederlandse vertengwoordigster neemt niet op en het gratis nummer isook niemand thuis. zeker een dagje creme smeren?

maar heb jij ook priadra geroken? ik vond het wel lekker smeren maar ik vond het wat muf ruiken. zou dat nou aan mij liggen?

groetjes van meta

• marjan

nee priadara heb ik niet getest alleen extenso en die ruikt echt heerlijk. 16 november ga ik naar ze toe.. dat zal ik de priadara ook wel ruiken..

Ik ben ook in hun chi produkten geinteresseerd (eterische olieën) zo'n pakket kost ook maar 125 euro maar je kan ook per stuk kopen.

Ze hebben ook 1 van de beste make-up lijnen namelijk: make-up studio.. ook erg prijs voordelig.

dat bedrijf heeft mij al om, terwijl ik echt niet zo snel om te krijgen ben.. hihi

Ze proberen je ook niks aan te smeren dat is ook wel leuk,

ik ben nu al weer door verschillende bedrijven gebeld maar daar zitten van de doorzeurende telefoniste(s) aan die zeggen : van aaaaaaaaaaaaaaaah wil je het echt niet even proberen… Ya doei je moet niet zeuren met mij…hihi…

• meta

nee dat is wel zo. dan zet je je telefoonnummer er niet bij en dan toch via de telefoonsite je nummer op zoeken en je bellen. mooie boel is dat. of zeggen ik probeer u al tijden te bereiken maar eindelijk heb ik u te pakken. ja hallo ik zit niet de hele dag naast te telefoon. dus nee volgende maar weer.

maar moet zeggen het klinkt erg goed. heb net ook info aangevraagd van extenso. moet ik toch maar eens lezen. maar zon reiszetje lukte niet dan moet je voor minimaal 50 euro besteden. nou ja misschien doen ze er proefjes bij. en anders moet ik ook maar eens die kant op. maar eerst maar eens naar webecos. heb nog tijd genoeg.

groetjes van meta

• marjan

nee joh.. je moet ze even mailen.. en vragen of je ook zo'n proefsetje van extenso mag bestellen om te proberen.. omdat je interesse hebt.. Dan sturen ze het je zo op of bellen.. Dan krijg je petra aan de telefoon een hele aardige vrouw. Je hoeft trouwens dan eenmalig ook geen verzendkosten te betalen.

Ik ben zeer tevreden

• meta

ja ik ben net gebeld door een man. ook erg leuk trouwens. hij praate wel erg veel maar toch wel een aardige man. hij zal mij ook een kitje op sturen. en het is net wat jij zegt je mag al van af 3 potjes bestellen. het klonk wel erg goed allemaal. dus afwachten tot dat ik het binnen heb.

groetjes van meta

• crista

hoi meta en marjan.

het klinkt allemaal erg interessant, ik ga er ook maar eens achterheen.

ik ben nog in opleiding en heb theoretisch alles afgerond en nu doe ik de praktijk

heb nl. 2 kinderen dus heb eerst de theorie gedaan bij koc en nu doe ik de avond opleiding en heb dus vrijstelling voor de theorie. ben nu bezig met lichaamsmassages en harsen erg leuk, heb ik ook al wat leuke klantjes.volgend jaar maart a.s. begin ik met de gelaats behandelingen vandaar dat ik nu aan het orienteren ben, zou ik ook zo,n pakketje kunnen aanvragen van extenso omdat ik volgend jaar pas de praktijk krijg.

is er een van jullie bekend met het bedrijf megapoint ben op zoek naar een behandelstoel heb nu een elektrische in bruikleen.

groetjes crista

• Laura

Hallo allemaal,

Ik lees hier dat sommigen al apparaten en producten kopen of aan het kopen zijn, terwijl ze nog in opleiding zijn. Waarom doen jullie dat eigenlijk terwijl je de studie nog niet hebt afgerond en geen diploma hebt ?

Kan je als je de studie doet al behandelingen geven dan ? , begrijp me niet verkeerd hoor.Maar als je nu al spullen gaat aanschaffen en je haalt straks je studie niet dan zou dat zonde zijn van de spulletjes die je hebt aangeschaft en het geld wat je ermee kwijt ben.

Succes verder met je studie en je toekomstige salon!

• marjan

Laura,

De meeste spullen hebben we nodig voor de opleiding.. voor oefenen thuis is het ook handig om die spullen te hebben..

en we zijn natuurlijk allemaal van plan om de studie te halen :)

Groetjes Marjan

• meta

kijk eens op www.marktplaats.nl en dan onder zoeken behandelstoel invullen

groetjes van meta

• meta

ja maar wat denk je dat het kost? als je nu alvast iedere keer iets aanschaft dan is het niet in een keer heel veel geld. en je kunt thuis alvast oefenen. en je moet er vanuit gaan dat je het haalt natuurlijk. dan kun je ook al vast klanten bestand maken. als je wacht tot dat je diploma hebt ja dan moet je nog alles aanschaven. en dan zijn misschien al de beurzen voor bij. of als je iets tweedehands wilt kopen moet je langer wachten tot dat er iets naar je zin is.

ik had toevallig mazzel. en heb spullen 2dehans kunnen kopen en dat was voor mij een koopje. dus ja dat kun je niet laten lopen. kan ik straks mooi oefenen. want dat is ook heel belangrijk. ook voor je examens. dan weet je tenminste hoe het moet en de slanginskans ook groter.

groetjs van meta