merken die werken

• crista

hoi,

even een vraagje ik ben in opleiding en nou ben ik op zoek naar een goed merk om straks mee te gaan werken maar ik stel hier wel wat eisen aan , het moet een middenklasse zijn rond 25 per potje, het moet lekker ruiken en goed uit te smeren zijn en natuurlijk zijn werk doen ook wil ik meer doen dan alleen de standaard behandelingen geven maar ook meer variatie in speciaalbehandelingen. wie kan mijn tips en adviezen geven, alvast erg bedankt.

• meta

hallo crista,

is dr. grandel iets voor jouw? je moet wel helaas een starterspaket afnemen van rond de 1200 euro. ik weetniet of je dat wilt? vind het zelf wel een mooi merk. traningen worden gegeven in arnhem.

www.grandel. de

of

http://www.jeandarcel.nl/ mb cosmetics in alkmaar. vind ik ook een mooi merk. maar potje creme begint bij 25 euro. dus voor jouw is dat ideaal.

groetjes van meta

• crista

dr grandel zou wel iets kunnen zijn jij en arnhem is maar 20 min hier vandaan

jeandarcel is een erg duur merk ik wil echt een midden klasser, heb jij wel eens van dr renaud gehoord en is dat wat hun hebben namelijk heel veel speciaal behandelingen

• meta

nee nog nooit van gehoord. ik ben nog maar een leerling. dus dit is iets wat ik zelf heb uit gezocht.

groetjes van meta

• crista

hoe is de geur van dr grandel, ken je het merk goed,hoeveel jaars ll ben je ik heb de theorie allemaal afgerond ben nu bezig met de praktijk. penso instituut.

• marjan

hoi Crista,

Ik ben ook verschillende merken aan het testen.. Ik heb nu extenso.. produkt is erg goed, ruikt echt heerlijk en smeert lekker uit. De prijs van een dagcreme komt op verkoop euro 14,95 dus voor klanten een hele mooie prijs.. Ze hebben ook verschillende vervolgcurssen, acne cursus, hotstone enz enz.. Kijk eens op basic salon produkts.. Ik ben erg enthousiast hierover..

groetjes Marjan

• crista

klinkt goed, ik ga gauw even surfen, bedankt.

wat vind jij van dr grandel en ken je het merk van dr renaud van consulta.

groetjes crista.

• meta

hallo crista,

ik doe de opleiding bij de nha. dat is een thuis studie. het duurt 9 maanden en ik heb er al 6 gehad. in januarie moet ik weer examen doen.

nee ik ken het merk niet goed. maar had info aangevraagd en dat was erg lekker. en het ruikt fris naar sinaasappel. en de andere proefjes naar plantjes. dat vond ik wel heel erg lekker. en het ziet er heel mooi en verzorgt uit. maar ja 1200 euro voor een paket dat is met te gek. ik zit nu te denken aan webecos en mineral care. daar hoef je geen starters paket van af te nemen en de verkoop prijs is ook niet te duur. mineral care heeft een hele uit gebreide lijn ook voor voeten en handen douche, en voor de heren een scheer schuim enz. kijk maar eens onder www.mineralcare.nl . ze hebben ook info dagen. kun je even kijken op mijn site onder het kopje nieuwtjes. http://groups.msn.com/nhacollegas

nou zie maar even. laat je wel weten welke keuze je gemaakt hebt en waarom? ben wel nieuwsgierig.

groetjes van meta

• meta

hallo crista,

mag ik vragen ben jij ook in opleiding? of ben je al klaar? heb je een salon aan of in huis? vertel eens wat meer over je zelf.

groetjes van meta

• marjan

Hoi Crista,

Ik heb nu van extenso een reisset aangeschaft voor 14.95 euro.. Om te testen..

Het is echt geweldig spul. je krijgt voor 14.95 euro een dagcreme, schrub (heel erg lekker), masker, huidolie, en cleanser.. en er zit een blikje pepermuntjes van extenso in Het zit in een leuke canvas toilettasje verpakt..

Toen ik het zag dacht ik gelijk oh dat is leuk om straks aan je klanten te verkopen want zo''n setje kost voor je klanten maar euro 20.95 excl. btw..

Dat is in deze arme tijd nog te doen voor mensen.

16 november heb ik een afspraak voor produkt uitleg.. Ze hebben ook de cosmetica lijn make-up studio en de verzorgingslijnen chi en priadara.

Je bent bij hun niet verplicht om een starterspakket aan te schaffen, je hebt wel leuke pakketten.. een volledige salonpakket heb je al voor 275 euro. Het gekke is dat de waarden van de werkstoffen hetzelfde is als bij dr. Grandel.. en die vraagt euro 1200,00 voor een verplicht pakket. Het enige verschil is dat het niet in luxe glazen potjes zit maar in kunstof potjes.. maar toch ziet het er nog leuk uit.. en het gaat om de inhoud toch ?

groetjes Marjan