Wie kan mij helpen?

  • Cyn24SPV4

    Hallo allemaal,

    Ik geef geregeld kinderfeestjes aan huis en daarbij kunnen de ouders Goodiebags meebestellen voor de kinderen.

    Hierin zit dan een lipgloss en een oogschaduw of nagellak.

    Nu willen ze mij boeken voor een workshop huidverzorging en daar willen ze ook graag een Goodiebag bij.

    De goodiebag met make-up kan dan natuurlijk niet, dus wil ik iets dat aansluit op de workshop, maar ik heb geen idee wat ik erin kan doen tegen een redelijke prijs.

    Het gaat om zowel dames als heren, dus het moet ook nog divers zijn, nu heb ik wel een aantal proefjes in de salon, maar op dit moment niet genoeg om daar een leuk pakketje mee te maken.

    Als ik ze bestel heb ik ze niet op tijd binnen ben ik bang, dus zoek een leuk alternatief of iemand die mij kan helpen aan een leuk pakketje.

    Alvast bedankt voor de hulp.

    Groetjes,

    Cynthia

  • Natasja37S14

    Kan je niet ergens kleinere verpakkingen aankomen? Bij de Hema en het kruidvat verkopen ze van die reissetjes voor milk en lotion en kleine potjes. Misschien dat je die kan vullen, vanuit je salonproducten. De prijs van de flesjes e.d. bereken je gewoon door. Je kan er leuke stickers opplakken met het logo van je salon.

    Het is maar een idee….

  • Cyn24SPV4

    Dat is inderdaad alvast een idee, bedankt!

    Groetjes,

    Cynthia