Dag dames,
Ik weet even niet wat te doen.
3 weken geleden heb ik bij een klant een bruids proef make up gedaan bij mij in de salon. Helemaal geweldig vond ze het! Ze was met haar schoonmoeder die vond het ook helemaal mooi. Ze heeft het arrangement proef make up in de salon en bruids make up op de trouwdag bij haar thuis geboekt en het doen van de make up van 4 bruids meisjes op de trouwdag. Totaal was dit 170 euro. Dit heeft ze afgerekend tijdens de proef make up zodat ze op de trouwdag nergens zorgen om hoeft te maken.
Nou is zij een Engelse en woont op dit moment nog in Engeland. Maar nu wil ze mij annuleren voor haar trouwdag (die over 2 weken is) omdat ze toch liever haar make up bij haar kapper wil laten doen zodat ze maar naar 1 adres hoeft op haar trouwdag want ze kan geen kapper vinden die bij haar aan huis wil komen.
Ze wil dus haar geld terug minus de proef make up. Ik heb aangegeven dat de meeste bruidjes de combi naar de kapper gaan en bruids make up aan huis doen en dat dit perfect gaat. Maar ze wil echt alles op 1 adres doen. Nou geef ik liever niet 140 euro terug en heb dus aangeboden een cadeaubon voor dit bedrag te geven maar zij geeft aan hier niets aan te hebben omdat ze in Engeland woont.
Ik ben redelijk afhankelijk van dit geld en klop niet zo even 140 euro uit me mouw. Nou vind ik dit ook niet echt mijn fout aangezien ze beide zo tevreden waren en foto's gemaakt hebben van de proef make up.
Ik weet echt niet wat te doen nu? Moet ik gewoon geld terug geven of me poot stijf houden??
Ik hoop dat jullie raad kunnen geven eigenlijk! Zit er erg mee in me maag!
Ik hoor graag van jullie!!
Groetjes!!