Advies flyeren

• Fem

Ik heb de laatste 2 jaar diverse malen geflyerd en dat heeft me tot nu toe altijd nieuwe klanten opgeleverd. Ik wil binnenkort opnieuw een flyer de deur uitdoen. Er is alleen 1 maar ik kan namelijk geen nieuwe klanten voor de avonduren gebruiken aangezien ik 's avonds meer dan vol zit. Maar als ik dan ga flyeren en er mensen bellen voor een afspraak moet ik dus uitleggen dat ik voor de avonduren geen klanten meer aanneem en dat vind ik dan toch wel een beetje gek en ik wil eigenlijk geen nee verkopen. Hoe zouden jullie dit oplossen? Gewoon flyeren en dan de mensen uitleggen dat het alleen voor op de dag gaat? Of zal ik een speciale aanbieding maken die alleen overdag geldig is?

Graag hoor ik van jullie hoe jullie dit op zouden lossen.

Groet Fem

• RoosP

Zet er gewoon openingstijden bij, bv. “behandeling op afspraak dagelijks van 9.00 tot 17.00 uur”

Groetjes,

• Sterre

Ik zou gewoon flyeren en niet verder vermelden hoe of wat.

Ik werk namelijk alleen overdag dus voor mij is het logisch dat ik flyer dat het dan voor overdag is. Toevallig werk jij ook sávonds maar niet iedereen doet dat dus.

Ik zou ook geen speciale aanbieding doen omdat het overdag is. Maar als je natuurlijk klanten binnen wilt halen kun je er een aanbieding van maken.

Succes,

Groetjes,

Sterre

• Natasja37S14

Ik zou er ook niets opzetten, gewoon flyeren en als de mensen bellen en vragen om een afspraak voor 's avonds kan je gewoon zeggen hoe het is, dat je het vol zit. En je hoeft ook niets uit te leggen, laat de mensen maar denken dat het door het flyeren komt.

Mag ik dan ook nog iets aan jou vragen? Hoeveel flyers verstuur jij dan, en wat zet je erop? Ik wil straks flyeren voor een open dag, maar weet niet goed hoe ik dat moet aanpakken.

• Bizzy

Toen ik nog 's avonds werkte had ik op mijn website mijn avond openingstijden staan met daarachter VOL. Later heb ik de avond openingstijden gewoon weggehaald. Er blijven namelijk mensen om vragen. Heel vervelend.

Je kunt denk ik het beste op je flyer alleen je openingstijden voor overdag vermelden en de avondopening achterwege laten. Dan ben je alle problemen voor.

Succes!

• fem

Bedankt voor jullie reacties! Ik denk dat ik inderdaad de avond openingstijden van de site afhaal en als mensen ernaar vragen gewoon zeggen dat ik vol zit..

@natasja ik heb vorig jaar een speciale lente behandeling gedaan(5000 stuks), na de zomer had ik een aanbieding met een after sun special(10.000 stuks), daarna nog een flyer met micro dermabrasie en bindweefsel kuren (10.000 stuks, hier heb ik veel minder reacties op gehad omdat dit vrij dure behandelingen zijn en ik ze dit x niet zelf had rondgebracht maar had laten doen en daar was ik toch niet zo blij mee) en dit jaar maar ik 2 zomer gezichtsbehandeling met thema's(caribbean en mediteraans) en aan de andere kant doe ik een hand behandeling en pedicure met french pedi en onder benen harsen. Dus echt zomer dingen ditmaal doe ik 5000 stuks omdat ik nog wel wat klanten kan plaatsen maar ik ook steeds voller kom te zitten dus niet heel veel klanten er meer bij kan hebben.

Groetjes Fem