Tabouret

• beauty2

Hoi Irma, heb contact gehad met bentlon maar daar kom ik eigenlijk niet verder mee en de dame aan de telefoon gaf aan dat het wel lastig werd ( aangaande mijn klachten) daar het bedrijf voor mij aan de andere Kant van het land is zou ik mouton wachten tot de eerst volgende beurs…. Dus helaas. Maar Ben wel heel blij met BQErgonomics. Deze ga ik aanschaffen.

Bedankt voor je reactie.

Beauty2

• beauty2

Dank je lyn41,

Ga voor de BQErgonomics, erg duur ( 995,00 ex.btw) maar vind dat de behandelstoel voor de klant goed moet zijn, en dus ook die voor mijzelf. Ben heel blij met de tip van Pee.

Jij ook bedankt voor je reactie. Heb ook nog even bij matis supply gekeken, maar ga toch voor de stoel bij BQErgonomics.

Groetjes beauty2

• Carola

Wow 995 voor een tabouret???

• Ingeborg

Zo ja echt veel geld. die van mij is ook in hoogte verstelbaar en ook de rugleuning is in te stellen maar die koste iets van 260 euro. Bijna 1000 euro voor een tabouret vind ik ook wel heel erg veel

fijne avond

Inge

• beauty2

ALS je het zo bekijkt wel, echter is mijn rug me nog veel meer waard! Dit is de enige goede tabouret die ik ben tegen gekomen ( dus wie een nog betere kan noemen - ik hoor het graag ) die zijn naam “ ergonomisch ” kan waar maken. Mijn lagerug klachten zijn zo erg dat je soms een keuze moet maken- stoppen met dit werk of betere werkplek. Voor mij is de keuze Dan makkelijk, het werk vind ik te leuk om hier mee te stoppen. En tenslotte……het is maar geld hoor ( tenminste dat is mijn instelling ).

Groetjes beauty2

• ajsa41S23

En je krijgt beslist waar voor je geld! Prijs/kwaliteit klopt gewoon.

Gr.Ajsa

• Lyn

Ik weet als geen ander, na een paar operaties, dat een goede werkstoel enorm belangrijk is!

Al heb je een tabouret aangeschaft die duurder is dan vele anderen, ik hoop wel dat je deze op proef krijgt, of met een omruilgarantie?

• Pee*

Ik bekijk het zo; voor de klant is het beste nog niet goed genoeg, waarom dan niet voor je eigen rug. Je hebt er maar een en daar moet je het je leven lang mee doen. Iedereen geeft zijn auto elk jaar een grote beurt en geeft daar veel geld aan uit, maar op zichzelf bezuinigen ze. Is toch vreemd nietwaar?