sena en buma gecombineerde rekening?

  • susan splinters

    nou ik kreeg net ineens een vette gecombineerde rekening van sena en buma…heb buma nooit eerder aan hoeven betalen en nu dus ineens wel….zou dit kloppen…nu ineens 229.31 terwijl ik voorheen aan sena alleen maar 68 euro kwijt was…balen zeg….nog iemand die deze gecombineerde rekening heeft ontvangen? gr susan

  • W.

    ik heb er ook eentje gekregen 2 dagen geleden. Tot op heden heb ik ook alleen maar aan Sena betaald.

    Een paar jaar terug kreeg ik ook al een factuur van Buma. Na berichten op dit forum heb ik ze toen een brief gestuurd dat ik geen verkoopruimte heb, en daarom de factuur ook niet hoefde te betalen.

    Sindsdien had ik niks meer van ze gehoord; tot een paar dagen geleden dus……

    Ik denk erover om schriftelijk maar weer bezwaar te maken met dezelfde reden als voorheen, en hoop dat dat werkt.

  • ikke

    indien lid bij de anbos, kan het collectief.

  • Els Prins

    Verschillende brancheorganisaties zijn gezamenlijk in onderhandeling met Buma en Sena. Kunt u mij vertellen in welke branche u werkzaam bent?

    Met vriendelijke groet,

    Els Prins

    secretaris Auteursrecht VNO-NCW / MKB-Nederland

  • Original Dobbie

    Waarschijnlijk de schoonheidssalon branche gezien het forum waar het op staat.

  • W.

    ik heb een kleine schoonheidssalon in het zuiden van het land.

  • susan splinters

    ik heb net ook een bezwaarbrief op de post gedaan…heb ook geen verkoopruimte of wachtruimte…kan het altijd proberen nietwaar…het is anders een hoop geld…

  • veralynn

    Ik heb nog nooit een rekening gehad! (gelukkig maar)

    Hoe komt het dat jullie deze wel krijgen?

  • susan splinters

    geen idee…doe dit werk al 10 jaar en voorheen altijd alleen maar sena…nu ineens buma erbij…maar daar ben ik het dus niet mee eens….