Dag dames,
Ik heb mijn salon nu bijna 4 jaar, begonnen op mijn 19de na de opleiding. Ik heb toen voor Nouvital gekozen, omdat hun prijzen mij erg aanspraken en ik de producten thuis geprobeerd had en goed vond. Nu ben ik over de resultaten in de salon redelijk tevreden, maar ik twijfel of ik niet een ander merk moet nemen, al is op dit moment mijn budget daar niet voor toereikend. Ik heb bij Nouvital hun cursussen gevolgd, maar vind dat de school er weinig tot niks aan heeft gedaan om iets over bestandsdelenkennis te leren (erg slecht vind ik overigens). Hier heb ik mij later wel in verdiept, maar ik vind dat mijn kennis hierover nog niet goed is. Ook loopt de verkoop van de producten bij mij erg slecht. Daarom mijn vragen aan andere Nouvital gebruiksters:
- Waarom hebben jullie voor dit merk gekozen?
- Wat zijn voor jullie de voor en nadelen?
- Wat vinden jullie van de bestandsdelen (o.a. parabanen?)?
- Hoe gaat bij jullie de verkoop en hoe pakken jullie dat aan?
- Maken jullie seizoensbehandelingen en loopt dat goed? Hoe breng je dat naar de vaste klanten?
- Hebben jullie nog tips voor mij?
Ik weet dat ik Nouvital altijd kan bellen maar ik denk dat dit meer een kwestie van mezelf is dan voor hun.
Ook had ik een andere vraag waar jullie mij hopelijk mee kunnen helpen. Hoe hebben jullie de make-up spullen opgeborgen? Ik heb nu de producten van make-up studio op een plakje liggen, maar vind dit niet professioneel staan. Voor een grote display is mijn salon te klein.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen! groetjes Laura