beautymoment

  • april

    heeft iemand ervaring met beautymoment? ben benieuwd naar de werkwijze..

  • An*

    Is dat het systeem met de pluimen?

  • april

    pluimen? geen idee eigenlijk…

  • amber

    Hoi,

    Ik heb ervaring met beautymoment. Mensen krijgen inderdaad een pluim en die kunnen ze bij jou inleveren. Een deel van de behandeling kan je vervolgens declareren bij beautymoment. Het is een goed concept waarbij je extra klanten kan genereren in de dal-uren. Verwelkom deze klanten zoals je dat bij alle klanten doet en zorg ervoor dat ze klant blijven. En uiteraard kan je altijd nog producten verkopen om extra omzet te genereren. Indien je daarbij hulp nodig hebt kijk dan op BeautyMinds Verkoop producten, de juiste mindset

  • Collegaatje

    Hoi Amber,

    moet je persé een betaalde emailadres hebben om je op te geven voor deelname?

    Via de site lukte het mij nl niet met een (gratis) emailadres!:(

  • Wietse

    Beste April,

    Naast pluimen kunt u ook onze eigen cadeaubon/beautymomenten in de salon verwachten. Dank Amber voor de beknopte uitleg. Mochten jullie nog vragen hebben of een informatiepakket wensen te ontvangen hoor ik graag van u/jullie.

  • anita43S24

    Ik heb me aangemeld!

    Ben dus heel erg benieuwd hoe het gaat lopen. Maar ga nu eerst vakantie vieren.

    Groetjes Anita

  • april

    Hoi wietse, zou je mij meer info kunnen sturen?

  • Collegaatje

    Hallo Wietse,

    weet jij misschien het antwoord op mijn vraag :S

  • Wietse

    Nee, je kan ook met een gratis mailadres inschrijven op beautymoment.nl. Wat voor melding krijgt u?

    Mail (info@beautymoment.nl) of bel (T: 071-5730538) mij even, zodat ik u in het traject kan ondersteunen.