online afspraak systeem

• lunaatje

wie werkt er hiermee?

heb je hierdoor extra klanten?

ik heb schrik dat ik dan men vrijheid kwijt ben van afspraken in te plannen.

als iemand belt probeer ik de afspraken zo goed mogelijk op mekaar te laten aansluiten…

• anita43S24

Hoi,

Ik werk al een paar jaar met het online afspraken systeem. Dit doe ik via supersaas en is geheel kostenloos.

Ik heb er nieuwe klanten door gekregen en mijn vaste klanten boeken niet altijd online, deze maken een afspraak na hun behandeling. De nieuwe klanten boeken meestal ook meteen in de salon een nieuwe afspraak.

Klopt, het is inderdaad zo dat ze ergens op de dag hun afspraak kunnen zetten, maar ja, ik heb daar geen problemen mee, ik heb zoiets van, leuk, weer een afspraak.

De afspraken die in de salon gemaakt worden zet ik in de online agenda als gesloten, anders wordt deze overgeboekt en staan er ineens 2 klanten voor je deur, beetje vervelend.

Er zitten voordelen maar ook nadelen aan, maar voor mij alleen voordelen. Nadelen heb ik nog niet kunnen ontdekken, maar ik ben zelf heel flexibel/gemakkelijk, dat scheelt misschien.

Groetjes Anita

• Bengeltje

Hoi, ik werk ook met supersaas.

Eerst had ik de online agenda, maar daardoor liep ik wel vaak tegen dubbele afspraken aan.

Ik had dan ook de regel dat als men een online afspraak maakt, dat zij daarna nog een bevestiging per email van mij krijgen welke de afspraak definitief maakt.

Nu heb ik een formulier op de website staan met nog mogelijkheden en daar kan men dan uit kiezen.

Misschien is dat ook nog weer oplossing voor je! Zo heb je niet dat klanten inzicht hebben in jouw agenda (goh, ik zag dat je het deze wel rustig had).

Succes!

• Bizzy

Ik heb een tip van iemand hier op het forum overgenomen. Ik zet op mijn website Last Minute afspraken.

Dit werk ik zo'n 1 tot 2 x per week bij. Dan weten mensen meteen of er nog een plekje naar hun keuze vrij is. Ik moet zeggen dat dat goed werkt. Het vult bij mij de lege plekken goed op.