Voetencreme pedicure

• Sterre

Voor de pedicures onder ons; welk merk hebben jullie voor de verkoop van voetencreme en voor mycosenagels?

Groetjes,

Sterre

• CharmingNails

Ik verkoop voor de voeten alleen de producten van happy foot, je kan hiermee diversen klachten mee verhelpen.

• Doortje

Ik heb de voetenmousse van callusan en voor schimmels de producten van SWP.

• zonnetje68

Voetencreme van Laufwunder en produkten voor mycose van samenwerkende pedicures

• Letta

ik werk met de voetencreme van Courtin op basis van teatree. voor schimmels ed gebruik ik Peclavus

• D.

Voetencreme gebruik ik van Gehwol, hier heb ik ook de verkoopverpakkingen van.

En voor schimmel nagels gebruik ik Anti Mycose Tinctuur van Orthofex. Echt geweldig. Heb er al veel schimmelnagels zien verdwijnen.

• Sterre

Hoelang moeten ze het dan gemiddeld gebruiken voor de mycose verdwijnt?

En neem je dan ook een spray voor de schoenen?

• hessie

Ik verkoop alles van SWP , krijgen de klanten ook de garantie dat ze hun geld van de fabriek terug krijgen als het niet helpt bij toch goed gebruik.

Dit stimuleert wel met de verkoop.

Ik verkoop dus ook schoen en sok preventief (1x per week sprayen), maar dat neem ik alleen in het verhaaltje mee, ik zit dit niet echt aan te smeren, want

het wordt dan best een prijzig geheel.

Grote teennagels duren ongeveer tot 1 jaar, kleine teennagels een paar maandjes.

In ieder geval tot de hele nagel (= heel belangrijk) weer helemaal nieuw gegroeid is zonder schimmel

• D.

Dat is per persoon verschillend. Het is een soort olie wat op de nagels wordt gedruppeld. Moeten ze wel elke dag doen. Bij de een is het na 1 maand en de andere een 4 maanden. Maar veel langer niet. Ik verkoop niet de spray maar adviseer wel om de sokken warm te wassen en van Daktarin de poeder te gebruiken voor de schoenen.

• Sterre

Lijkt mij wel heel goed spul! Dankje voor je uitleg.