bruto uurloon

  • viv

    Wat is jullie leeftijd?

    En wat verdienen jullie bruto per uur?

    Ik zelf ben 26 jaar

    uurloon bruto 11 euro 54

  • Natasja37S14

    Dan mag je in je handen klappen!!!! Is een super goed loon.Zeker voor jou leeftijd! Ik werkte bij een sauna en daar kreeg iedereen €8,50 bruto per uur. Of je nou 20, 40, of 50 bent…

  • anita43S24

    Mooi uurloon, blijven!!

    Groetjes Anita

  • viv

    Okè mooi, Jeetje 8 euro 50 dan houd je echt weinig over in de maand..

  • Wendy

    Dan verdien je zeker super goed!

    8.5 bruto is ook wel heeeel erg weinig.

    Ik krijg nu 9.97 en krijg wel loonsverhoging maar dat is ook maar afwachten hoeveel.

    Ik heb wel eens gehoord dat 10.00 NETTO een redelijk goed salaris is.

    Groetjes Wendy

  • Natasja37S14

    Vandaar dat ik nu ook voor mezelf werk, en niet meer als ‘slaafje’ in de sauna…….:S

  • Sylvana

    Ik verdien 10 euro NETTO per uur.. best mooi

  • Wendy

    Tja ik werk 3 dagen voor een baas en heb 3jaar een eigen salon maar nog veel te weinig klanten dus dan is het ook wel moeilijk. maar komt goed….

  • BB

    Dit is een heel redelijk loon.

  • beauty2

    Vind je bb?

    Het is dat ik het vak met zeer veel liefde uitoefen, ik ben nog steeds van mening dat het salaries veel te laag is ten opzichte van het werk dat je doet.

    Ik denk dat daarom zo veel shs liever voor zichzelf beginnen dan dat ze werken in loondienst.

    Ik heb me jaren geleden omgeschoold en kwam uit een zeer goed betaalde branche ( misschien dat ik daarom ook wel bevooroordeeld ben) het was wel even schrikken om te merken tijdens het solliciteren naar een baan in deze branche dat er zulke lage salarissen worden gegeven t.o.v. Het werk wat je ervoor doet.

    Het wordt tijd voor een goed cao……..

    Groetjes beauty2