Hoi allemaal,
Als jullie bijvoorbeeld de bovenlip gaan harsen , welke hars gebruiken jullie?
Ik gebruik clean and easy meestal azuleen, bij sommige mensen word de huid erg rood…. En is het de volgende dag nog rood, wel veel minder maar toch.
Ik gebruik deze ook sinds kort, alleen dan in pot. Moet zeggen dat hij goed bevalt, enige nadeel vind ik die groene restjes. Heb mijn eigen bikinilijn ermee geharst en dat ging super. Weinig reactie de dagen erna, terwijl ik daar normaal gesproken wel last van heb.
De rollers heb ik in het verleden ook gebruikt, maar dat vind ik toch niks. Veel te dik, en geeft zoveel rotzooi in mijn harsapparaat.
Check harwinkel eens. En dan de australian wax zijn ook in patronen.
Of filmhars (de gele) van beautyleverancier (die gaat bij bij eigenlijk het beste).
Mijn moeder heeft een enorm gevoelige huid en reageerd bijna op alles.
Deze twee soorten gaan goed bij haar, geen jeuk, geen uitslag en klein beetje rood direct na het harsen maar dat is een half uurtje later verdwenen.
Kijk ook eens kritisch naar het product wat je aanbrengt nà het harsen. Calendula van VSM wil daarin nog wel eens een goede uitkomst zijn, dit verzacht de huid en kalmeert.
Succes en groetjes Miepie
Hallo Viv, kijk eens bij de zoekfunctie, over hars is al veel geschreven. Voor het gezicht is Filmhars van Nem echt ideaal, eventuele roodheid snel verdwenen en doordat de hars niet aan de huid plakt krijg je ook geen wondjes. Echt fijn om mee te werken. Rollers gebruik ik alleen maar voor het lichaam. Succes ermee, groetjes Frieda,
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?