6in1 Microdermabrasie

  • Sacha

    Ha dames,

    Vandaag mijn 6in1 microdermabrasie apparaat uit China ontvangen!!! Geweldig, kan niet wachten om hem te gaan uit proberen!

    Heeft iemand van jullie hem ook? Ben erg benieuwd naar jullie ervaringen. Waar hebben jullie een microdermabrasie cursus gedaan? Welke behandelingen geven jullie ermee?

    Heb zelf een aantal ideeen, maar zou het erg leuk vinden om met jullie hierover van gedachte te wisselen.

    Ben benieuwd!!

    Groetjes,

    Sacha

  • anja van der vlugt

    Wat tegek! ik wil deze ook heel graag bestellen. Hoelang duurde het voordat je hem binnen had? en moest je gelijk aan de deur de btw betalen. Ben ook heel benieuwd.

    Gr Anja

  • Sacha

    Hij was binnen een week binnen! Ik moest idd btw betalen (ca 60,-). Je kunt hem het beste via ebay bestellen, scheelt een boel euro's!

    groetjes

    Sacha

  • anjavandervlugt

    Dat is snel zeg. Heb je hem ook bij de bekende kameel gekocht? Ben echt benieuwd hoe en wat deze allemaal kan. Kan niet wachten om deze ook te hebben.

    Gr Anja

  • Donna

    Waar heb je deze gekocht en wat is de prijs?

    Ik ben ook benieuwd waar je de opleiding gaat volgen. Heb er wel een aantal gezien, maar allemaal in Zuid-Holland…

  • Sacha

    Ik heb hem bij Big camel gekocht (via ebay). Hij koste 418 euro en 60 euro invoerrechten (aan tnt bij bezorging betaald).

    Ik woon in Zuid Holland, heb je voor mij de namen van de cursussen?

    groetjes,

    Sacha

  • Jolanda

    Hoi hoi,

    Was erg benieuwd of het 6 in 1 apparaat werkt.

    Gebruik je het al op klanten en heeft het apparaat een goeie zuigkracht? en verspilt ie niet teveel korreltjes?

    Groetjes Jolanda

  • Sch

    Hoi Sacha,

    welke plaats zit jij? Ik heb de 4in1 van de kameel:)

    Groetjes!

  • veralynn

    Heb je al een opleiding gevonden?

  • Sacha

    nee, nog niet. Tips??????