Zwangere klant

• inieminie

Eind mei rijg ik een zwangere vriendin op de stoel voor een gezichtsbehandeling.

Nu ben ik alleen even kwijt met wat ik voorzichtig moet zijn.

Bijvoorbeel de etherische olien ed.

Ik werk trouwens met Nouvital.

Groetjes janita

• Eva..

Hoi Inieminie,

Je moet inderdaad uitkijken met etherische olien, en dan met name lavendel olie.

Deze mag je niet gebruiken gedurende haar zwangerschap.

Groetjes Eva

• beauty2

Hoi Eva,

Waarom zou je lavendelolie volgens jou niet mogen gebruiken?

Groetjes beauty2

• wyna

ha grappig!

ik lees mee!!!!

olgens mij krijgen wij op school helemaal niet behanel over wat wel of niet mag bij zwangeren!

• pb

Wat ik ook nog heb geleerd:

- Niet de ozon van je vapozone aanzetten. (Is niet bewezen dat het slecht is, maar toch maar voorzichtig zijn).

- Geen dingen als algenpakking, waarbij je extra moet drinken om de afvalstoffen kwijt te raken. Dat soort pakkingen zijn niet goed.

- Er kan een hogere UV gevoeligheid zijn

Dat is wat mij zo te binnen schiet :).

• Bengeltje

Lavendel olie weet ik zo niet, maar wel Rozemarijn.. Rozemarijn werkt vruchtafdrijvend.

Let op bij voetmassages, i.v.m. voetreflex punten.

• Tamara1972

voeten kan je gewoon masseren.

je moet je punten wel heel erg intensief behandelen en dan nog komen er vaak nog geen weeen op gang.

e.o alle lipbloeminge ( = een bloemengroep) kan je beter niet gebruiken bij zwangere.

mandarijn, kamille of sinnasappel gaat goed.

zwangere hebben vaak een sterke neus. let op dat je niet te veel met geur werkt.

masseren met amandelolie is een goede keuze.

en vooral….laten we de zwangere zoveel mogelijk verwennen. niet krampachtig doen. gewoon vrouwen die wat meer aandacht wensen en moeten krijgen.

geef zelf nu al een jaar of 3 weleda mama behandelingen.

zo leuk om deze groep vrouwen van dienst te kunnen zijn.

succes

Tamara

• inieminie

Dank je wel Tamara!

Ik heb er weinig van meegekregen met de opleiding maar het is de eerste zwangere…. dus wilde het voor de zekerheid even weten.

Groetjes janita

• Petra85

Hoi Tamara,

Zie dat je met Weleda werkt.

Ikzelf ben druk aan het uitzoeken met welk merk ik wil gaan werken.

Ik ben zelf te spreken over Weleda, zou dit bijvoorbeeld als product voor erbij willen gaan gebruiken.

Mij spreken de Mama behandelingen ook erg aan.

Werk je al lang met Weleda en ben je tevreden over dit merk?

Ook over de service die gegeven word en scholingen etc?

Hoor het graag

Groetjes, Petra

• Tamara1972

Ik werk vanaf 2005 met weleda.

Ik vind het een geweldig merk. soms neem ik er een merk bij maar dan val ik altijd weer terug op Weleda.

Je kunt er zoveel mee en er hele rijke behandelingen mee geven.

Ik heb een goede service ervaren met ze. zinnige workshops: laatst nog de Weleda Granaatappel behandeling.

ooit stond ik ook in de 'schoonheidsspecialsit" met de weleda mama behandeling. heel duidelijk artikel.

Ik ben al vanaf het begin met de weleda mama behandeling bezig.

Een jaar of 3 denk ik.

Soms komen er nu moeders die ik ook behandelde met hun eerste zwangerschap. Ik geef ondertussen ook babymassage.

dit is erg leuk omdat er soms moeders van de Weleda mamabehandeling doorstromen naar de babymassage.