groupon

• lunaatje

hoe geraken jullie terecht bij groupon?

ik heb hun al verschillende keren gemaild, maar nooit krig ik reactie terug

• Pam

gewoon bellen, dat heb ik ook gedaan.

• Sch

Hallo Pam,

loont het de moeite wel om mee te doen?

Heb je hier vaste klanten aan overgehouden die ook voor het normale tarief terug komen?

• Sch

Hallo Pam,

loont het de moeite wel om mee te doen?

Heb je hier vaste klanten aan overgehouden die ook voor het normale tarief terug komen?

• Pam

het is heel weinig. niet zoveel op gelevert. heel veel van de profiter. 338 groeupon verkocht en maar 5 over gehouden. 70% korting van groupon daar van 50% is voor mij, dat is niet veel, ik werkte heel veel voor niets, mijn mening is zelf flyer met 50% korting in je eigen regio, dat heb ik ook gedaan.tegelijketijd heb ik ook 15000 geflyert, dit levert meer klanten op,ik heb hier van rond 95 klanten meer dan 70% van de flyer is over gehouden. dus ik ga weer over 5 week nog 30000 flyer. ik houd je wel op de hoogte.(sorry ik heb probleem met schijving in NL taal)

gr Pam

• Wen

Je kunt beter een vriendinnenaktie 7,50 korting ofzo, of je aansluiten bij beautymoment,

daar komen de klanten tenminste gericht op af en bij beautymoment

heb je nog dat ze 3x terugkomen omdat het met kortingscoupons gaat.

Groupon dan heb je ze van heinde en verre en je ziet ze nooit meer terug en ze willen voor een dubbeltje op de 1e rij zitten. Ellende! Mij heeft het alleen maar geld gekost.

• MM

Ik heb ook aan een groupon deal meegedaan, ongeveer 60 klanten aan over gehouden, maar me wel helemaal kapot gewerkt.

Een volgende actie doe ik via Groupdeal. Zij bieden met 50%korting aan ipv 70%. en ze willen daar geen 50% van maar een veel leukere marge.

Mijn aanbieding was bedoeld voor Den Haag bij Groupon, maar werd ook aangeboden in Rotterdam, Gouda, Leiden en Amsterdam. Dat was me vooraf niet verteld en dat is zonde. Waar ik me het meest boos om heb gemaakt is dat ze een vervolg actie wilden aanbieden op dezelfde voorwaarden, en dat een korting van 50% procent niet zou mogen omdat mijn bedrijf niet in het centrum van Den Haag zit op een à locatie en daarom niet als een professionele salon wordt gezien.

Ze hebben genoeg aan me verdiend, ze willen een vergelijkbare actie maar ik ben geen professional. Dan ben ik er dus klaar mee hè. En dat is jammer, want ik was er eerst wel heel positief over…

Via Groupdeal heb ik nu 1 keer iets aangeboden, welliswaar heel weinig reacties, maar daardoor kan ik nu wel meerdere acties tegelijkertijd laten lopen, en dat is weer leuk voor de afwisseling.

• Eva..

Hoi MM,

Wat voor aanbieding heb je aangeboden via groupon?

En bedoel je dat 60 klanten een vervolg afspraak hebben gemaakt?

Groetjes Eva

• MM

Ik had een lichaamsbehandeling van 55 euro voor 16,50.

Er zijn 60 mensen geweest die een of meerdere vervolgafspraken hebben gemaakt. In de eerste twee maanden zat ik op ongeer 25 procent wat een vervolgafspraak boekte, maar door de maanden december, januari en februari is dat percentage echt zo enorm geslonken. Dat ik nu op 9,5% zit dat een vervolgafspraak geboekt heeft. Dat is natuurlijk wel heel weinig uiteindelijk. Maar wel volgens het voorspelde percentage van Groupon. Zij dachten dat ik ongeveer 10% aan nieuwe klanten overhield.