Zo ongeveer vraag ik het meestal ook. Soms nog met de toevoeging, dat dan hun lievelingstijdstip vrijwel zeker nog vrij is
Ik doe het ook zoals Hessie. Werkt prima. En er zijn echt wel klanten die liever bellen. Dat geeft ook niets. Omdat je het nu nog niet druk hebt kun je ook altijd voor hun plannen wanneer het ze uitkomt. Je zult zien dat als jij het drukker hebt ze sneller zullen horen dat de door hun gewenste dag/tijd niet uitkomt in jouw agenda. En langzaam maar zeker zullen ze dan toch ook hun afspraken eerder plannen.
Maar zo laat je mensen wel vrij en voelt het niet opdringerig. Want dat is het ook niet.
Is niet zweverig hoor! Het werkt echt ‘denk je agenda vol’ noem ik het altijd. Je kunt ook als een nieuwe klant belt zeggen, “het is heel druk ik hoop dat ik een plek voor u kan vinden, en dan druk bladeren door de agenda en een datum noemen”. Zijn ze ook helemaal blij dat ze kunnen komen, je hoort ze denken ‘iemand die het druk heeft is goed’.
Ik had een klant die eerst regelmatig kwam en ook meteen een nieuwe afspraak maakte,totdat de laatste paar afspraken steeds NET optijd werden afgezegd/ verschoven naar een andere datum.Na doorvragen bleek tot mijn verbijstering dat ze zich een soort van “verplicht”voelde om af te spreken::o
Sindsdien ben ik soms best een beetje huiverig vooral bij nieuwe klanten:(
Gelukkig geven de meeste zelf aan dat zij meteen een nieuwe afspraak willen maken(
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?