Chi Essential Cosmetics

• wilma

Beste collega's,

Werkt er iemand met CEC ? Ik hoor graag jullie ervaringen.

Alvast bedankt.

Wilma

• Natasja37S14

Ik ben ook erg benieuwd, dus ik lees mee!

• rosita

hallo Wilma,

Ik heb nu de lijn met de hydrolaten,olie,lotion, serum en het algen/rijst masker een paar keer bij een klant gedaan, ze vinden het echt heerlijk en vooral ook een geur beleving de huid ziet er na de behandeling heel goed uit!

Ik had een pakket voor 5 behandelingen om te proberen maar zit erover te denken om het toe te voegen aan mijn behandelingen, het masker b.v. is een z.g.n alginaatmasker waaronder ik eerst het serum aan breng en zoals ik al zei de natuurlijke geuren zijn erg lekker zonder te overheersen!

Groetjes

Rosita.

• Lyn41

Ik vind het prettige producten, maar heb geen goede ervaringen m.b.t. het contact met Chi

• wilma

Hoi Rosita,

Leuk om te horen dat je enthousiast bent. Ik ga binnenkort naar de CEC training en ben benieuwd. Ik gebruik nu beperkt alleen het witte leem masker, de leempeeling en de pure Aloe-vera gel. Huidjes vetrekken met een mooie gezonde gloed!

Ik ben benieuwd naar het masker waar jij het over hebt.

Ik heb tot nu toe juist wel goede ervaringen met Chi.

Groetjes

• anita43S24

Ik had een pakket voor 5 behandelingen om te proberen maar zit erover te denken om het toe te voegen aan mijn behandelingen, het masker b.v. is een z.g.n alginaatmasker waaronder ik eerst het serum aan breng en zoals ik al zei de natuurlijke geuren zijn erg lekker zonder te overheersen!

Hoi Rosita,

Een pakket voor 5 behandelingen lijkt me ook erg interessant, hoe kom je daaraan?

Op de beurs heb ik kennis gemaakt met deze behandeling en ze hadden het niet over een pakket….jammer!

Graag zou ik een soort van aromabehandeling in de salon willen, er is denk ik wel vraag naar en het past gewoon bij me.

Rosita, heb je dan ook eerst de training gevolgd?

Groetjes Anita

• rosita

Hoi Anita & Wilma

Het masker is 5 zakjes in een doosje en heet CEC biologisch peel-off mask vandaar dat ik het voor het gemak een pakket voor 5 behandelingen noem, maar de huidolie, en serum enz die zijn nog niet op, maskers wel :)

Maar je kan ze per stuk ook bestellen,

Ik heb nog geen training gevolgd, maar je kunt deze behandeling prima doen zonder training mits jewel enigzins met de werking van essentiele olien bekend ben hoe en wanneer te gebruiken. Maar het serum en huidolie enz zijn kant en klaar je hoeft geen apparte ess olien toe te voegen (kan wel).

Ik heb 5 produkten dus het is heel compact en heb ook geen verkoop ervan, het is voor mij gewoon een heerlijke aromabehandeling om wat anders te bieden aan de klant, en voor mij voor de afwisseling,en zonder dat je een heel pakket hoeft aan te schaffen!

Groetjes

Rosita.

• anita43S24

Dank je wel Rosita.

Ik zal me eens registreren op de site van Chi en kijken of ik een bestelling kan doen. Het infopakketje van de beurs zal ik er dan ook nog eens bijpakken.

Groetjes Anita