Het nadeel van het opvangbakje is dat er maar 1 voet tegelijk in kunt. Je kunt sneller werken als je 2 voeten tegelijk kunt doen, dus eerst nagels knippen dan alle eelt snijden en dan frezen.
Bij eelt verwijderen onder de hiel til ik de voet altijd een stukje op. Je kunt inderdaad maar 1 voet tegelijk doen en vond dat in het begin van mijn opleiding maar onzin en zou dat in de praktijk anders gaan doen ;-)
Omdat het tijdens de opleiding zo moest, ben ik het eigenlijk zo blijven doen en het bevalt me prima.
huhhh, hoe moest je die 2 luiers dan aan elkaar vast maken?
Ik leg alleen een dental towel onder de voeten en het eind van mijn schort daaronder dus als opvangschaal.
Als je een echte opvangschaal gebruikt dan kun je de dental towel daar in leggen zodat je na de behandeling alleen dat hoeft weg te gooien en niet je hele
opvangbak hoeft te ontsmetten.
Dan zou ik alsnog onder de andere voet er 1 neerleggen.
Je kan ze bij iedere groothandel kopen.
Rocas is erg goedkoop, maar all4feet ook en imgro ook.
Probeer het gewoon eens uit!
Onder de voeten leg ik 2 handdoeken, 1 over de hele breedte en de ander gebruik ik om de voet die ik niet behandel lekker in te pakken.
Ik gebruik de dental towels meestal als onderlegger voor mijn instrumenten. Over de opvangbak trek ik een pedaalemmerzak. Na de behandeling doe ik hem binnenstebuiten en gooi hem met alles wat er inzit weg. Zo blijft alles lekker schoon.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?