Column Estheticiënne

• Senay

Hallo dames,

even een ‘heads-up’:

Er staat een (overigens niet zo lovende) column in de nieuwe Estheticiënne waarin dit forum en een aantal topics

(oa die over de dermaroller) genoemd worden.

inclusief ongezouten mening…

lees en huiver.

Groetjes Senay

• bep

Ik heb de column er gelijk even bijgepakt. Maar ik kan niet anders zeggen dat ik het helemaal eens ben met de schrijver. Ik zou niet weten waar ik van moet gaan huiveren.

Dat er SHS zijn die het normaal vinden om een bebloede dermaroller af te spoelen, met alcohol te desinfecteren en deze dan weer gaan gebruiken, daar huiver ik van. En zoals in de column ook wordt geschreven: als klanten een slechte ervaring hebben, dan denken ze al snel dat alle SHS slecht zijn. En volgens mij moeten we dat voorkomen.

Ik hoop niet dat er nu weer reactie ontstaat over de dermaroller, want die discussie hebben we al tot in den treuren gevolgd!!!

• Natasja37S14

Had ik ook al gelezen…zo zie je maar, iedereen kan meelezen, en dat doen ze dus ook!

Ik ben er overigens ook mee eens hoor!

• heidje

Ik ben het er OOK mee eens!!! (ondanks dat ik me hier ook heb laten verleiden om een Yag laser uit China te laten overkomen,,Waar ik overigens super tevreden mee ben,)

Alleen jammer dat diegene die het geschreven heeft zo lekker anoniem heeft gekeken en op deze manier vuur spuwt.

• Senay

Even ter verduidelijking; mijn huiver was ook niet omdat ik de inhoud van het stukje veroordeel.

Integendeel, het stuk sluit aan bij het gevoel dat volgens mij meer collega's hebben en wat er in zo'n column nu even snoeihard gebracht wordt;

het feit dat we door deze discussies -en de manier waarop- met elkaar bezig zijn een bepaald beeld van onszelf en ons vak neer te zetten.

Vakvrouwschap is een groot goed, en ik ben blij dat er forums zijn waar je met elkaar ervaringen kunt delen en elkaar kunt helpen.

maar helaas is dat waarschijnlijk niet wat mensen (ook meelezende klanten) hier ervaren.

Senay

• sanne32

Had het ook al gelezen en was er ook wel mee eens…

Fijne (palm)zondag met heel veel zon gewenst!