Japanse facelift

• aestokkel@hotmail.com

Hallo Dames,

Tijdje geleden werd er gevraagd naar andere gezichtsmassage. Ene Monique reageerde toen ook, en had het over een Japanse facelift massage.

Ik heb toen informatie opgevraagd. Alleen het is in Leusden. Als er minimaal 4 mensen zijn die de 2 daagse curcus willen volgen dan komt ze op locatie.

Mijn vraag is nu wie woont in de omgeving van Eindhoven en heeft interesse. Kijk anders even op haar site www.cosmolift.nl.

Groetjes Ans

• Nijpertje

Ik heb de Japanse massage een paar jaar geleden gedaan bij het Zebra college in Roosendaal.

• ans

Hallo Nijpertje,

Was die ook 2 dagen? Pas je de massage veel toe of is het een aparte behandeling. Vind je het een aanrader en een meerwaarde voor in je salon of is het leuk om er bij te hebben.

Groetjes ans.

• Nijpertje

De cursus was inderdaad 2 dagen. Helaas gebruik ik de massage nauwelijks. Als je deze goed uitvoert heb je 45 tot 60 min. nodig.

Dus in combinatie met een behandeling heb je aardig wat tijd extra nodig, de cliënten in mijn salon zijn niet bereid om daar extra voor te betalen.

Zodoende doe ik deze massage weinig.

Inmiddels heb ik de ervaring dat er verschillende uitvoeringen zijn. Rustig met drukpunten en zeer actief. Welke nu de originele" Japansemassage is weet ik niet.

Het is dus leuk om te hebben maar voor mij heeft het geen meerwaarde in de zaak.

• ans

Zou je mij een prive mailtje kunnen sturen? Er zijn meer mensen die interesse hebben en dan zou het leuk zijn om te weten wat de kosten zijn van jouw cursus.

ans

• Lyn41

Er zit ook een cursus in Arnhem.

• ans

Waar in Arnhem wordt deze cursus gegeven?

Groetjes ans

• Lyn41

Bij Elders Opleidingen

• monique

De Japanse Cosmofacelift die ik geef heeft de oorsprong zitten in de gezichtsreflexologie. Het is niet een zelfde massage als de Kobido massage. Er zitten wel wat raakvlakken in met drukpunten. De Cosmofacelift maakt meer gebruik van de drukpunten is is intensiever. Bij you tube kan je een filpmje zien: die een deel van de massage laat zien: http://www.youtube.com/watch?v=trhORcSe2uc

De massage die je hier ziet is een goudmaskermassage, maar heeft grepen uit de cosmolift.

Bij Youtube kan je ook de Kobido massage zien. Deze is anders.