schoonhedssbon

• enjoy-it

Net de papieren binnen gekregen van de schoonheidssbon,en de beaty voucher.

Welke collega,s in Zeeland hebben hier ervaring mee,en zijn daar vaste klanten aan over gehouden??!!??

Of alleen koopjesjagers.

Ik zelf ben nu net 1 jaar bezig dus nog druk in de opbouw fase.

Ben benieuwd naar de antwoorden,groetjesss

• Blond

zag gisteren een aanbieding dat mensen hem voor de helft konden kopen.

Er komen heel veel koopjesjagers op af, die leveren bon 1 en 2 in voor een gratis behandeling en daarna zie je ze nooit meer terug.

Ik heb er 2 jaar geleden aan meegedaan, en een paar vaste klanten aan overgehouden maar ik was blij dat ik ervan af was.

Ik zou er niet meer aan meedoen.

Ik zit trouwens niet in Zeeland maar in Brabant.

• D26

Ik ben er een jaar lid van geweest maar ik zou het echt niet doen.

ben blij dat ik er vanaf ben.

Eerst verkochten ze de bonnen voor €35,00 en dan kwamen er wel eens mensen die bleven.

Maar nu kun je ze voor € 2,00 op vakantieveilingen.nl kopen. Dus je krijgt alleen maar koopjesjagers. De eerste en 2e bon voor gratis behandeling leveren ze in maar de 3e bon met korting (zodat je zelf ook iets verdient) leveren ze niet meer in want dan hebben ze zo weer een nieuwe voor een paar euro gekocht.

• enjoy-it

Hmhmhm klinkt niet echt enthousiast…

Heb al wel telefonisch toegezegd dat ik deel neem

Want de echte groei in klantenbestand wil nog niet zo lukken

• Lexy

Ben je al lang bezig? Soms moet je het ook even tijd geven. Ik heb zelf ooit ook naar dit soort bonnen gekeken, maar heb er uiteindelijk toch vanaf gezien, omdat ik in de opstartfase beperkt zat met de tijd dat de salon open was.

• Natasja37S14

Er zijn hier al diverse discussies over geweest….zoek maar eens op, dan heb je genoeg leesvoer!!!!!

• An*

Voor maar 2 euro???? Dit kan toch niet waar zijn:X

• Jolanda

Helaas wel. Op vakantieveilingen kunnen ze bonnen erg goedkoop krijgen..

• An*

Zou niet moeten kunnen…staat dit ook in het contract?

• D26

Nee dit staat niet in het contract.

In het contract staat dat ze de bonnen ‘telefonisch’ aan klanten verkopen voor €35,00.

Ik ben ook per direct gestopt met deze bon en ze waren wel zo slim om mijn salon ook meteen uit het systeem te halen. Ze hebben anders ook geen poot om op te staan. Hun contract klopt tenslotte niet.