concullega's????

• Sonnetje

Op zo'n 1,5 km is iemand met een salon gestart, die nu met dezelfde aanbieding als ik flyert en ook nog met hetzelfde product werkt. Ik ben ook nog in de opstartende fase, dus ik word hier niet heel vrolijk van. Maar ja, ieder heeft natuurlijk het recht om een salon te starten……………..

• Natural and basic

Je trekt toch andere klanten aan als je collega. Maar flauw dat zij dezelfde aanbieding heeft, hoort dat bij je produkt??

groetjes van LuNa

• Sonnetje

Nee, het is 20% op de eerste behandeling. Maar goed, net wat je zegt, je trekt toch je eigen klanten aan. Dus daar houd ik me maar aan vast.

• Hannah

Ik vind dit niet erg netjes van degene en ook niet van de leverancier. Vind dit ook echt niet kunnen en zou je leverancier hier dan ook duidelijk op aanspreken.

Natuurlijk trek je je eigen klanten, maar je wilt je toch ook een beetje onderscheiden qua merk toch. Echt ik zou hier een grondig gesprek met je leverancier over hebben.

Ik zou ook zsm overstappen op een ander merk.

• *cloe*

Met alle respect, maar kan je conculega niet het zelfde zeggen? Als ik je bericht goed lees, zijn jullie beiden net gestart.

Ik zou zeggen, de beste overleeft. Ga uit van je eigen kracht.

• Sonnetje

Ik ben al langer bezig en heb van de winter geflyerd. Zij is pas net gestart heeft deze maand geflyerd. Ik ben dus al een jaar bezig, maar ben nog wel in de opbouwfase.

Ik denk er inderdaad over om eens te bellen met mijn leverancier.

• Carmen*

Is voor je leverancier waarschijnlijk ook afhankelijk van jouw jaaromzet. Als jij nog niet veel omzet draait, maken zij regelmatig deze keuzes. Het maakt jullie beide scherper en ondernemender. En hun hebben er alleen maar baat bei.

• Hannah

Ja wat je zegt carmen heb je gelijk in. Toch vind ik het persoonlijk niet kunnen. Zeker niet als je nog maar net een jaar bezig bent. Ik vind het hoe dan ook niet netjes van je leverancier en al zeker niet dat ze je hierover niet eerst even melden, dat dan op zn minst. Hebben ze dit gedaan?

• Sonnetje

Nee, ik heb niets gehoord van mijn leverancier. Ik ken hun policy daarin eigenlijk ook niet.