Ambulant harsen (stugge haren)

• Cyn24SPV4

Hallo allemaal,

Ik ga om de 2 weken naar 2 oude dames in een zorgcentrum om de wenkbrauwen te epileren en de kin/bovenlip te harsen.

Nu is het zo dat ze op hun kin nogal stugge haren hebben die er niet gemakkelijk afgaan.

Aangezien het niet echt handig is om mijn harspot mee te nemen, vroeg ik mij af of jullie nog een oplossing hebben om deze haren goed te verwijderen.

Of kan het dan echt alleen met het pincet?

Alvast bedankt.

Groetjes,

Cynthia

• Cyn24SPV4

Niemand??

• Pee*

Die krijg je niet weg met hars, kun je het beste met de pincet doen.

• BB

Gewoon een ouderwetse pincet! Meestal zijn het maar een paar stugge haren.

Mochten de dames liever niet met een pincet behandeld willen worden, dan kun je altijd nog voor een (enkele) verwarmd harspatroon kiezen. Stekker erin, klaar! (kost 30 euro)

• Cyn24SPV4

Ik was er al bang voor dat het alleen met het pincet goed te doen is.

Het zijn nogal veel haren dus het kost best wat tijd om die weg te halen en dat bij 2 dames.

Maar dan zit er toch niets anders op dan het oduerwetse pincet.

Bedankt voor jullie reacties!

Groetjes,

Cynthia

• Jonne

Hoi,

Ik ga elke week naar een verzorgingstehuis en heb veel klanten met haartjes op bovenlip en kin.

Ik neem altijd mijn harspot mee.

Die zet ik thuisal aan op de hoogste stand.

Als ik dan daar aan kom, is het op de goede temp. ( ong. 10 min. rijden)

De haartjes gaan goed weg. Je moet met de kwast goed en diep en de haren strijken, goed af laten koelen, gaat echt prima. succes en groetjes.

• Cyn24SPV4

Hallo,

Het lijkt mij niet zo handig om met een hete harspot te gaan sjouwen, vandaar dat ik hoopte op een andere oplossing.

Ik moet ermee fietsen en ik heb het idee dat het dan een gevaarlijke onderneming wordt.

De enige oplossing is dan denk ik het toch het ouderwetse pincet.

In ieder geval ontzettend bedankt voor je reactie.

Groetjes,

Cynthia

• Emony

Hoi Cynthia,

Misschien kan je een extra harspot daar neerzetten en dat iemand hem dan een half uurtje voor dat jij komt aanzet.

Groetjes Emily